7 november 2016

Mijn portemonnee #44 [31 oktober tm 6 november 2016] || Elinnee94

Iedere maandag geef ik jullie een kijkje in mijn portemonnee.  Ik evalueer mijn uitgave en bespreek wat ik misschien beter had kunnen doen  of waar ik juist aangenaam verrast door word.

Lees verder en neem een kijkje in mijn portemonnee.


Taxi €16,80
Op dinsdag had ik een interview. Mijn vader bracht me nierna naar mijn vriend. Op donderdag eet ik altijd bij de ouders van mijn vriend en brengt mijn vader mij.

Boodschappen €24,80
Kijk, dit is een stuk realistischer dan dat bedrag van vorige week. Zo zie ik het al een stuk liever.

Vaste lasten €62,50
De 1e van de maand is ook weer gepasseerd, wat wil zeggen dat er een vast bedrag naar mijn spaarrekening is gegaan en ook mijn lenzen zijn afgeschreven.

Overig €47,22
Op woensdag ging ik met mijn moeder shoppen. Ik ontdekte een winkeltje waar ze woodwick verkopen. Nu kan ik ze ruiken, voordat ik een geur aanschaf en hoef ik geen verzendkosten te betalen. Super handig. Ik kocht er woensdag een en deelde het bedrag met mijn vriend. Op zaterdag gingen we terug naar het winkeltje en weer kochten we een kaars en deelde dit bedrag.
Bij Action kocht ik wat kaarsen en een plateau hiervan deelde ik het bedrag met mijn vriend. Ook nam ik een deo voor mijn vriend mee (omdat ik wist dat deze bijna op was)  en kocht een shoppertas van Action zelf.
Bij Kruidvat kocht ik wat spulletjes voor een review en ook leverde ik wat punten in voor een gratis douchegel.
Bij Hema deelde we de prijs voor een knoflookpers en als laatste heb ik wat inkoop van mijn boek verrekend.  Om meer inzicht te krijgen in wat winst is en om mijn grote bedragen in het financieel overzicht te mijden heb ik een soort lening bij mijn vader afgesloten.

Totaal €151,32
Een net bedrag, al zeg ik het zelf. Ik weet dat ik het eigenlijk niet zo mag zien, maar als ik de vaste lasten aftrek, ben ik netjes binnen de €100,- gebleven.
Na vorige week mag dat ook wel.


Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten