4 november 2016

Opgemaakt oktober 2016 || Elinnee94

We zitten alweer in november, jeetje wat gaat de tijd snel. Ik besefte me het eigenlijk, toen ik iedere keer "september" in plaats van "oktober" wilde zeggen. De maand oktober is in mijn ogen echt super snel gegaan. 
Volgende maand is het alweer sinterklaas en kerst tijd en daarna is het alweer 2017, maar daar wil ik liever nog niet aan denken.
Eerst is het tijd om de opgemaakte producten van de maand oktober met jullie te delen. 

Ik heb niet veel, maar zeker ook niet weinig producten opgemaakt. 
Ben jij benieuwd naar wat er deze maand in mijn 'opgemaakt-tas' zit?
Lees dan verder...


Zoals ik al zei is het niet veel. Ik ben op vakantie naar Portugal geweest, en dat viel echt midden in de maand. Voor vertrek ben ik begonnen aan wat nieuwe doucheproducten en toen ik hier in Nederland terug kwam ben ik de producten van vakantie maar op gaan maken.
Ook heb ik natuurlijk veel wasjes gedraaid, want ik wilde alles schoon hebben toen ik ging, maar ook toen ik terug kwam. 

Kijk gezellig mee.

De producten die ik heb opgemaakt heb ik onder verdeeld in categoriƫn.

Wasproducten

Robijn color wasmiddel

AH Kleur wasmiddel
Perfekt wasverzachter morgen fris (2x)
Lenor wasverzachter ruby jasmine

Geurkaarsen
Bolsius baked Apple geurkaars
Glade geurkaars ceder vanilla
Airwick appel kaneel geurkaars (2x)
Pumpkin waxinelichtjes

Random
Theefilters DM
Leco kwastenreinigsszeep

Verzorging
Sensodyne tandpasta multicare
Balea aqua serum

Doucheproducten
Kneipp douche foam morning kiss met oranjebloesem
The body shop mango body butter travel size
Guhl rijke voeding conditioner
Balea after sun douchegel
Palmolive vanilla pleasure
 

Dit was alles wat ik heb opgemaakt. 
Ik hoop dat je het leuk vond.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten