18 april 2017

Nooit gereviewd Essence Strobing blush & highlighter - Glitter in the air collectie || Elinnee94

Toen ik laatst bij Kruidvat was, zag ik dat in de limited edition van Essence weer aangepast was.
Nu is maart niet echt mijn 'bloggers-maand' geweest en weet ik dus niet of je deze "Glitter in the air" collectie nogsteeds bij Trekpleister en Kruidvat kunt vinden (in de uitverkoopbakken), maar toch wilde ik hier graag een review over schrijven. 
In de collectie zag ik namelijk een hele toffe blush met de naam "Strobing blush & highlighter", klinkt fancy al zeg ik het zelf en was ook erg beniewd naar wat ik van dit product moest verwachten.

Ben jij benieuwd naar wat ik van dit product vind?
Lees dan verder...



De blush zit in een rond doosje van hard doorschijnend kunststof, zoals Essence en Catrice wel vaker hebben.
Op de achterkant staat een zwart etiket met in witte letters de product informatie.
Deze blush heeft de naam '01 when in doubt add glitter'. 

De voorkant ziet er heel schattig uit, niet te veel poespas maar toch leuk speels door de verschillende lettertypes en de soort zwarte confetti.
De blush zelf heeft een mooi patroontje, geen opdruk maar een reliƫf.
Het doet me denken aan ruwe edelstenen zoals diamant of kristal
De collectie heet niet voor niets "glitter in the air", dus het zal je ook niet verassen dat deze blush een mooie glitter bevat.
 
Wat ik erg jammer vind, maar ook wel een beetje had gedacht is dat de kleur op camera wegvalt. Je ziet in de swatch een lichte roze shimmer, maar zo licht is de blush niet. Wel is het een vrij glanzende blush, maar ik vind de subtiele-mauve kleur super mooi.
Dit is mijn full-face makeup met de blush. Ik vind hem prachtig en hij geeft mijn huid een gezonde tint met subtiele glow. Ik ben dol op glow, dus ik zou hier nog wel een highlighter bij dragen, want vervangen doet hij het niet in mijn ogen.

Een mooie blush voor een dagelijkse look. Ook denk ik dat ik deze blush het hele jaar door zou kunnen dragen, ik merk nu ook dat ik hem er vaak bij pak als ik even niet weet wat ik moet dragen, omdat hij simpelweg overal bij past.

Wat vinden jullie van deze strobing blush & highlighter? 
Ik lees het graag bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten