17 april 2017

Let's get very personal tag || Elinnee94

Het is eerste Paasdag en ik ben druk bezig met de dingen die ik graag doe en waar ik de laatste tijd te weinig tijd aan heb besteed.Bloggen en video's editen. Het maken van video's kan soms nog wel tussendoor, maar het echte werk schiet er vaak bij in.
Sinds kort heb ik een nieuwe laptop, een krachtigere laptop waar ook betere programma's op kan draaien.
Met deze vrije dagen wil ik dus ook niets liever dan bloggen en doen wat ik leuk vind, zoals jullie van mij gewent zijn.
Vandaag heb ik een tag voor jullie, die ik bij Kaylee van Beautylook by Kaylee zag. Een tag die goed past bij hoe ik jullie een soort update kan geven, namelijk de Let's get very personal tag.

Lees verder en zie wat mijn antwoorden zijn op de persoonlijke vragen.




1) Dit word heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Nee eigenlijk niet, maar ja ik moet wel hé. Zeg ik ja dan heb ik daar 9 van de 10 keer snel spijt van ;).

2) Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was (emotioneel)?
Ik ben echt een jankerd. Echt emotioneel ergens door heen zitten is voor mij al een paar jaar geleden, misschien is dat omdat ik zo snel emotioneel word.

3) Heb je ergens zin in op dit moment (eten)? 
Ik zit nog vol, dus nee dank je. Ik heb net gegeten een flink Paasdiner. Het is inmiddels 20.40 uur, maar ik zit tonnetje vol. 

4) Zou je liever 10 of geen kinderen hebben?
Ik ben dol op kinderen, maar heb al vanaf kleins af aan geroepen dat ik nooit zelf kinderen wil. Inmiddels heb ik fases gehad dat ik zelf kinderen wil, ze niet wil en dat zo 10 keer op en af. Ik ga dan toch voor de geen kinderen, ik voel me niet zo'n moeder figuur en ben liever een tante die haar nichtjes/neefjes graag in de watten zou willen leggen. 

5) Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik zit op de bank, heb mijn koptelefoon op (zonder muziek) en hoor mijzelf typen. Ook hoor ik de achtergrond geluiden van het spel dat vriendlief speelt en de tv waar Boer zoekt Vrouw op staat. Niet dat ik het volg, maar ik ben op bezoek. 
Meestal luister ik tijdens het schrijven van artikelen naar een video op YouTube (opgemaakt of opruim video's meestal) of ik luister en CD van D.A.M.A. 

6) Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja een nachtkastje.

7) Waar denk je op dit moment aan?
Aan dat ik morgen nog lekker een dagje vrij heb, aan dat ik vrijdag naar de kaakchirurg moet voor mijn verstandskiezen en aan dat ik mijn lieve vriendinnetje Noortje ontzettend dankbaar ben. Ook denk ik aan de mail die ik onlangs kreeg voor het officiële akkoord van de bouw van blok 25! Yes, eindelijk kan ik werken aan mijn toekomstig plekje.

9) Sta je altijd klaar voor vrienden?
Jazeker, ik ben een allemansvriend. Ik heb niet veel vrienden, maar ben wel een helper. Ik wil altijd alles goed doen voor iedereen en zet daardoor mijzelf vaak aan de kant. Mensen weten ook dat ze altijd hun hart bij mij kunnen luchten, aan hun of ze dat dan ook doen of niet. 
 
10) Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn beste vriendin Noortje. Zoals ik al had gezegd ben ik echt een jankerd en onlangs zijn we naar Beauty & the beast geweest. Samen hebben we het niet droog weten te houden en ik had haar daarvoor al gewaarschuwd.

11) Wat doe je altijd als je nerveus bent?
Aan mijn nagels krabben. Ik draag eigenlijk altijd nagellak en krab deze dan vaak af. Ik begin dan bij de randjes en....  Nouja, stom en slecht ik weet het. 
Heel vervelend.
 
12) Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Zoals ik al zei ben ik een persoon die alles voor iedereen goed wil doen. 
Het antwoord is dus "ja", maar niet met volle overtuiging omdat ik weet dat mensen toch ook een nare kant kunnen hebben. 
 
13) Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, volledig niet. Dit omdat ik vaak zelf niet helemaal weet wat ik wil en doe. 

14) Heb jij op dit moment een reden om te lachen?
Ja, ik ben blij met het akkoord van de bouw, ik ben blij met de mensen om mij heen en ik heb eindelijk tijd om te doen wat ik leuk vind en er gewoon volop van te genieten. Ik durf zelfs (voorzichtig) te zeggen dat ik gelukkig ben.

15) Zou je gelukkiger zijn als het leven een "rewind" knop zou hebben?
Nee. Ik ben liever lui dan moe, maar niet zo lui. Van je fouten kun je leren, maar echt terugspoelen zou ik niet doen. 
 
16) Vertel jij je ouders alles?
Nee. Ik ben een open boek, maar heb nooit veel aan mijn ouders verteld. Soms denk ik dat jullie meer van mij weten dan mijn ouders van mij weten. En ook een open boek heeft zijn geheime pagina's.
 
17) Zou je het uitmaken als je vriend zou roken?
Wat is dat nou weer voor onzin? Natuurlijk niet. Sterker nog, ik heb een aantal relaties gehad waarbij (destijds) mijn vriend rookte. Ik zelf heb nooit gerookt en als mij er een werd aangeboden zei ik ook zonder moeite "nee". Nu merk ik dat ik steeds minder goed tegen de lucht kan, maar het uitmaken nee
Als je echt van iemand houd gaat dat verder dan  een sigaret meer of minder.
 
18) Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
De kaakchirurg. hahahaha. 

19) Kan je je herinneren wie je op deze dag, een jaar geleden leuk vond?
Ja, de jongen/man die mij nogsteeds heel gelukkig maakt. 
 
20) Denk je meer aan het verleden, heden of hier en nu?
Heden en hier en nu is hetzelfde. Ik denk dat een van de 2 toekomst moet zijn. Wat dat betreft zit ik op dit moment meer in het hier en nu. Ik geniet van de dag, met zicht op de toekomst. 

21) Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik slaap ongeveer 8 uur per nacht denk ik. 

22) Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee, ik ben zeker geen makkelijk persoon. Je moet me leren kennen en met dingen leren dealen die ik heb.

23) Haat je de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, ik zit midden in een gesprek met mensen van wie ik houd. 

24) Wat heb je voor het laatst gedronken?
Ik drink op dit moment een glas ijsthee, de perzik variant. 

25) Welk soort bed heb jij?
Ik zelf heb bij mijn ouders een geïmproviseerd tweepersoons bed, gemaakt van mijn 2 oude bedjes. Lekker onhandig.

26) Hou je van regen of haat je het?
Ik 'haat' niet snel iets of iemand. Een hekel er aan hebben is een heel ander verhaal. Als ik binnen zit vind ik regen fantastisch en ook als ik naar buiten ga als het net geregent heeft. De geur die je dan ruikt vind ik een van de beste geuren die er bestaan. Als ik door de regen moet heb ik liever een stortbui dan van die pisregen. Het nadeel aan regen in Nederland vind ik dat er vaak zo'n koude wind staat. Vroeger danste ik altijd in de regen (in de zomer dan)  en dat vond ik heerlijk. 

27) Heb je ooit iets gedaan, terwijl je altijd tegen jezelf had gezegt dat je het nooit zou doen?
Ja zeker. Daar kan ik heel kort over zijn.

28) Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik ben een typisch geval van een pessimist die behoorlijk optimistisch is geworden in de loop van de jaren. Mensen die mij niet zo goed of niet zo lang kennen zouden mij waarschijnlijk nog wel pessimistisch vinden, maar misschien heeft dit ook met het verleden te maken. 

29) Met wie heb je als laatste in de auto gezeten op je familie na?
Met 'schoonpaps' en vriendlief. Of is dit familie?  Dan was het met de mensen waarmee ik naar de film ging.

30) Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien en met wie heb je deze film gezien?
Vrijdag, op Goede Vrijdag, Beauty & the beast. Dit was samen met vriendlief, beste vriendin Noortje en nog een gezamelijke vriendin.

31) Ben je ooit gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Jazeker. 

32) Je ouders zijn op vakantie zou je een groot feest geven?
Mijn ouders zijn net terug en nee ik heb geen feest gegeven omdat ze weg waren nee.
 
33) Heb je spijt van je vorig relatie?
Ja, en niet alleen mijn vorige. Dit zijn van die mensen geweest die mij behoorlijk hard de grond in hebben geboord.
 

34) Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik ben niet zo'n feestganger. Liever een concert dus. Ik heb ook nog wel een aantal mensen op mijn lijstje staan, waarvan ik graag een concert zou willen bijwonen. 
 

35) Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde type jongen valt?
Hahaha, nee. Ik weet ook niet echt waar ik op val. Wel kan ik deze knapperds delen met mijn beste vriendin, want ik heb gemerkt dat bij een deel van dit soort jongens mijn vriendinnetje me volledig begrijpt.

36) Heb je ooit een grapje gemaakt over iemand, wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee.
 

37) Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nope.
 

38) Ben je snel jaloers?
Ja, ik ben ontzettend snel jaloers. Dit is ook echt mijn slechtste eigenschap al zeg ik het zelf. 

39) Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, dat is net iets meer dan een week geleden (online).

40) Mis je iemand op dit moment?
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan mijn lieve opa denk, maar ik mis hem niet meer zo erg. Ik geniet van de mensen die ik op dit moment wel heb. 
  
41) Wie is de laatste persoon die je aan het huilen heeft gemaakt?
Als de acteurs van Beauty & the beast meetellen.... haha, oke ik denk dat het gaat om mensen die ik in levende lijven heb ontmoet. Ik denk dat ik de schuld dan bij mijzelf moet leggen. Ik ben vaak boos op mijzelf of frustreer mijzelf vaak. 
 
42) Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Neu, niet meer. Boos wel, maar woedend.. neh.
 
43) Wat doe je morgen?
Relaxen, bloggen, editen, misschien nog een game video opnemen en misschien film kijken.

44) Ben je zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee.

45) Is er iemand die je graag zou willen zien op dit moment?
Nogmaals, nee.
 
46) Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ja.
 

47) Houd je van suikerspinnen?
Ja, vooral de geur. Ik heb er een beetje een haat liefde verhouding mee.
 

48) Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Ik doe niets anders de laatste tijd. Ik denk mijn beste vriendin, via whatsapp. Ze is in korte tijd zo speciaal geworden en gelukkig is dit gevoel wederzijds. Daar hebben we het de laatste tijd best vaak over.
 
49) Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
haha ja, zelfs op een best uhm 'awkward' momenten.
 
50) Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10,
Pff de ene dag echt een 9 de ander een 3, gemiddeld ga ik voor een 7.
  

51) Heb je een vriend van het ander geslacht waarmee je goed kan praten?
Mijn partner is tevens mijn beste vriend. Ook mijn beste vriend Michael vertel ik alles. Ik heb een aantal jaar geleden ook een hele goede compilatie van ons samen gemaakt. Klik hier om deze te bekijken.
 
52) Wat deed je gisteren avond om twaalf uur?
Gisteren ochtend of vanochtend? hahaha sorry, mevrouw Autist hier. Of ik sliep net of ik keek een YouTube video. 
 

53) Wat is je stemming op dit moment?
Ik heb nu de compilatie met Michael op de achtergrond staan en lach. Ik word er zelfs een beetje emotioneel van. 
 

54) Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn vriend!

55) Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja natuurlijk. 
 

56) Met wie was je gisterenavond?
Met vriendlief.

57) Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee ik keek een video en voor de verandering heb ik deze optijd op pauze gezet en vannochtend af gekeken. 
 
58) Wie moet beginnen met een kus? een meisje of jongen?
Niet iemand, dat moet vanzelf komen. Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de jongen, ik ga graag voor bevestiging. 

59) Heb je plannen voor dit weekend?
Het weekend is bijna afgelopen. 

Liefs,
Eline ♥

1 opmerking:

  1. Super leuk ingevuld. Ben echt een stuk wijzer geworden over jouw persoonlijkheid. Erg leuk om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen