10 mei 2017

Maybelline look || Elinnee94

Essence, Catrice en ook Etos. Van deze merken heb ik al een onebrand-look gemaakt. Ik vind het altijd tof om nieuwe producten te testen en favorieten in merken te ontdekken. 
Graag wil ik ook jullie laten zien wat voor looks je met produten van 1 merk kunt maken. Vandaag de beurt aan Maybelline. 

Lees verder...



De producten die ik in deze video heb gebruikt zijn: 


Primer - new baby skin blur €8,-
Concealer - Dream brighten stick concealer €10,-
Concealer - Anti age rewind (uit Duisland)
Poeder - Matt maker mattifing powder (uit assortiment)
Color tattoo €10,- per stuk


Mascara - The Rocket volume €10,-
Countour kit - Master sculpt contour & highlighter €13,-
Blush - Terre indienne Bricks bronzer (uit assortiment)
Lipstick - Matte nudes €12,49

Ik hoop dat jullie de video leuk vonden. 
Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten