11 mei 2017

Provo Catrice First Impressions || Elinnee94

Momenteel zie je de samensmelting van lingerie en streetwear veel terugkomen op de catwalk. Catrice speelt hier met hun juni limited edition goed op in.
Vandaag geef ik mijn eerste indruk van de ProvoCatrice collectie die eind van deze maand in de winkels zal verschijnen.

Lees verder...


Volume lash dust €3,99
Deze microfijne, witte poederdeeltjes breng je aan tussen je eerste en tweede laagje mascara. dit zou moeten zorgen voor intens volume van je wimpers. 

Eyeshadowpalette €4,99
Wat een prachtig doosje is dit. En zo op het eerste gezicht spreken de kleuren mij ook enorm aan. Twee matte en twee glanzende kleuren zitten in dit palette. Ook zit er een ossenbloedrode eyeliner bij, ik hoop in poeder vorm. 
Scented powder €4,99
Deze losse poeder zou een aangename geur hebben, ik ben erg beniewd waar hij naar ruikt. Ook zou het effect subtiel glanzend moeten zijn, wat ik vrij speciaal vind, zeker omdat de poeders normaal een matterend effect zouden hebben.
Naar dit product ben ik erg benieuwd.
Gradation blush €3,99
Deze blush zorgt voor een stralende tint. De blush ziet er een beetje ombre uit, de lichte tint zou glanzend en de donkere matt moeten zijn. Ik ben erg benieuwd. 
Deze blush komt in twee varrianten. Een roze: C01 Raspberry Belle en lichtpaarse variant:  C02 Berry Bow.
Cushion powder lips €4,99
De cushion-trend kent geen einde en ook Catrice speelt hier op in. Deze cushion powder lips geven intense kleur en creëren een  zijdezachte matte finish op de lippen. 
Verkrijgbaar in de kleuren C01 Raspberry Belle en C02 Berry Bow.

Nail lacquer €2,99
Deze lakjes zien er erg speciaal uit. Een mooi iriserend effect. ik ben dol op metallic en speciale glansjes, dus ik kan niet wachten deze in de winkel te bewonderen. 
Van links naar rechts: C01 Provocative Pearls, C02 Mauve Magnifique, C03 RoSé-ducteur, C04 Berry Bow, C05 Silk Sense.

Aan het eind van deze maand zullen de schappen van Catrice gevuld worden met deze prachtige Provo collectie. Ik ben erg benieuwd naar een aantal producten.
Naar welk product ben jij het meest benieuwd?
Laat het achter bij de reacties.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten