27 juni 2017

Eerste indruk Catrice Travelight story limited editon || Elinnee94

Met geluk heb je ze een aantal keer per jaar. Van die limited editions waar je naar uit kijkt.
Travelight story is er zo een, die ik erg gaaf vind. 
In juli is het zo ver, dan is de travelight story collectie van Catrice verkrijgbaar bij Kruidvat & Trekpleister. Vandaag geef ik mijn eerste indruk.

Lees verder...


Blush & Bronze €5,-
Halleluja, dit duo ziet er zo mooi uit. Ik ben dol op zeilen en dit duo weerspiegelt een van de mooiste dingen die er zijn "zeilen bij zonsondergang".

Cool & matt lip colour €5,-
Twee roodtinten. C01 Refreshed red is een donkerrode, een beetje paarse kleur en C02 Chilly orange is wat meer oranje rood. 
Deze lipsticks zijn €5,- per stuk. 

Cool & matt primer stick €4,-
Een primer in stick vorm ken ik zelf nog niet. Leuk dat eens een drogisterij merk met zoiets komt. Zelf denk ik niet dat dit iets voor mij is.

Eye shadow palette €7,-
Een palette met 12 oogschaduw kleurtjes, die er erg mooi draagbaar en neutraal uit zien.  Ook bevat het palette een spiegeltje, ik ben heel benieuwd.

Liquid liner €3,-
In deze collectie zitten 2 liquid liners. Een metallic pastelblauwe C01 Skyline en een matte nachtblauwe C02 Deep dark waters
Voor €3,- per stuk zullen deze eyeliners verkrijgbaar zijn.

Radiant glow mist €4,-
Facemist is met de warmere dagen echt een must, in mijn ogen. De laatste tijd ben ik sowieso erg dol op facemist, maar zeker als het zonnetje schijnt vind ik het heerlijk mijn gezicht wat op te frissen. 
Iets wat ik niet zo goed begijp is dat deze face mist ook een glans zou hebben. Volgens mij wil je dat juist liever niet.
Toch ben ik erg benieuwd naar dit product.

Nagellak €2,60
Deze flesjes zien er echt super fancy uit! Ik ben fan. 
C01 Chilly orange, C02 Skyline, C03 Deep dark waters en C04 Salty shimmer sunset kunnen jullie zeker verwachten in een review. 

Deze jaren '50 geïnspireerde collectie bevalt mij wel. Zeker naar de bronzer, nagellak en het oogschaduwpalette ben ik erg benieuwd. 
Ik kan niet wachten om deze in juli te reviewen.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten