18 januari 2013

Januari 2013

Heey iedereen, 

Zoals jullie weten heb ik op youtube "thema's". Ook wil ik op mijn blog thema's maken.
Zo wil ik iedere maand (ongeveer halverwege) een soort overzicht van de maand doen.

Dit wordt mijn eerste overzichtje. 



Januari:
De maand Januari is voor mij een goede maand, een nieuw jaar begint, de laatste dag van de maand begint voor mij een 2e Nieuwjaar,  dus in  de tussentijd heb ik mooi de tijd om aan goede voornemens te werken,
Ook dit jaar heb ik dat gedaan. Ik moet zeggen eindelijk gaat het lukken, denk ik. Mijn goed voornemen over het spaarplan lukt!, zoals ik jullie al had verteld heb ik deze maand gewoon ECHT niet veel tot geen geld. Dus kom ik ook echt moeilijke situaties tegen, want wordt gelijk in het diepe gegooid  zeker bij ACTION waar ik voor school toch ooit heen moet loop ik nogal tegen lekkere aanbiedingen aan.
Dus dat is moeilijk. Ik heb  deze maand misschien wel meer geld uitgegeven aan snoep als aan andere producten, maar ik heb de laatste tijd heel veel zin om te snoepen. 

Verder ben ik erg tevreden dat ik nu gewoon duurdere aankopen op mijn lijstje kan zetten.
Zo staan nu op mijn "Wish lis"t o.a. Alle 2 de Naked palletes van Urban decay, maar ook een Ipod Touch. 


Ook heb ik in de maand januari een hoop voor mezelf veranderd, heeft ook met goede voornemens te maken maar mijn lijstjes.... Nu is het weer weekend en kan ik alles rustig aan doen, misschien zelfs wel té rustig. Dus maak ik To-Do lijstjes, en wil ik iedere dag aan mijn kamer proberen te werken, zeker in het weekend. Ook wil ik iedere dag iets aan mijn cursus doen. Onbewust heb ik gemerkt dat ik hier zelfstandig van wordt, dit merk ik heel erg in mijn groep (op school).  Waarin ik meer frustraties krijg.

Ook heb ik deze maand goede gesprekken gehad met mijn ouders, over later wat wel steeds dichterbij komt. Dit heeft met geld en werk te maken, met school en met wonen. 

Verder ben ik bezig met mijn bundel. 
Deze hoop ik voor de maand mei uit te geven.


Dit was mijn "Januari" artikel ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden en origineel enzo... 
Verder over de blog, het is rommelig en onduidelijk maar ik zoek nog een goede structuur om mee te bloggen en filmpjes te maken.

xxxx Liefs ,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten