12 januari 2013

Veranderingen


Hallo iedereen,

Naast mijn kamer verbeteren als goed voornemen, zou ik ook mijn filmpjes verbeteren.

Ik heb een intro gemaakt:


Ook leek het me leuk om een nieuw "thema" tussen mijn video's te doen.
Als beauty liefhebber heb ik mijn opgemaakt en favoriete filmpjes, maar deze zijn niet uniek. Een tijdje heb ik wie ben ik... video's gemaakt, deze hebben een eind, een grens tot wat ik vertel over mezelf. Zoveel valt er niet over mij te vertellen.... Maar het was origineel. Nu kwam ik op een ander origineel idee, ik had het nog nergens gezien.

Hoe ik op dit idee kwam, ik was op mijn externe schijf aan het kijken en zag behoorlijk wat filmpjes die nooit geĆ¼pload zijn, sommige bewerkt, sommige onbewerkt. Vakantie vlogs en andere filmpjes.
Het leek me leuk om dit soort filmpjes toch met jullie te delen.

liefs, xxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten