9 januari 2013

Stash

Heey iedereen, 

Zoals jullie weten heb ik men nieuwe kast ik ben er echt heel erg blij mee en heb afgelopen weekend hem lekker ingedeeld, zoals ik wil.
Helaas wel een beetje rommelig maar ja.
Ook heb ik mijn vitrine kastje een beetje opgeruimd en hier heb ik mijn deo's, parfums en wat douche  en haar spulletjes in staan.

Dit is mijn  Make-up stash begin 2013 
eindelijk een keer mijn kast ♥
en dit is mijn parfum / deo stash♥

Aangezien ik bijna jarig ben, koop ik deze maand niet veel zelf. Eigenlijk ben ik sowieso niet van plan om deze maand überhaupt iets te kopen, Maar net als wattenschijfjes (die ik vandaag echt nodig had) die heb ik van mama gekregen. 

To the poit: bijna jarig, en dus maar gelijk een soort van update over mijn goede voornemens.
Ik houd het al langer uit als normaal (jeej ook een goed voornemen, eindelijk ook mijn voornemens nakomen).
Nu ben ik een lijst aan het maken met dingen (van beauty tot boeken) die ik graag wil hebben. Zo kan ik een makkelijk spaarplan maken. 
Ook een goed voornemen van mij was mijn kamer, nou een begin is dus al gemaakt. Mijn rommelige "beauty toren" is nu veranderd in een redelijk georganiseerde kast. Het in het rommelige rekje is wat ruimte gecreëerd.
To do lijstjes maken ; ook een goed voornemen , wel moeilijk maar het lukt.
Dan de stage verslagen... Tja... dinsdag was ik ziek maar van maandag heb ik wel een verslag gemaakt... nu nog opsturen hihihi. 

Dit was het alweer, 
ik hoop  dat jullie het leuk vonden.
Groetjes xxx Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten