22 februari 2013

Eline's faal keuken 2#

Hallooo  lieve mensen,

Mijn lieve Windows 8 heeft denk ik opstart problemen, want hij zorgt er ineens voor dat ik helemaal in paniek raak, omdat ik bij video's na een bepaalde hoeveelheid of tijd ik ineens groen beeld krijg... 

Eerst dacht ik dat het aan de video's lag van mijn externe schijf (aangezien daar bij het bewerken dus van alles mis ging.. ) maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. *pfiew*

Dit is natuurlijk geen excuus voor het bloggen, maar ik heb gewoon een beetje een nare en drukke week achter de rug... Zo ben ik weer de hele week ziek geweest en ga ik het morgen gewoon proberen op school...

Wel heb ik een 2e kanaal op youtube voor mensen die daarin geïnteresseerd zijn..
Ik weet nog niet precies wát er op dit kanaal gaat komen  maar in ieder geval opengeknipte vlogs. 

Dit kanaal is Random ECV vlogs  (als je op de link klikt opent hij zich in een nieuw venster).

Maar dit keer weer een koken met Eline, een Eline's faal keuken 2#.
Ik hou van fruit zoals jullie weten en ik had zin in een smoothie, dus ik dacht jeej laten we er dingen door gooien waarvan je zou denken gatver!, BAH, vies. Maar helaas...  het faalde. Dus bij deze ik faal in het falen.
Dit is de video: 


xxxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten