25 februari 2013

WISH ♥

Heey iedereen,

Zoals jullie al aan de titel kunnen lezen gaat dit artikel over "wish", wensen, dromen whatever.


Mijn "goede voornemens" die ik begin dit jaar gemaakt had, die zijn redelijk aan het lukken.

Het sparen gaat goed, met wat afkick verschijnselen hihihi.

Maar zo kan ik wel zeggen dat ik nu mijn geld beter weet te benutten, en ja natuurlijk is shoppen slecht voor de portemonnee! Maar zoals ik een paar maanden geleden naar de stad ging en maar wat dingen kocht, om het kopen, zo kom ik nu na een middag winkelen thuis met wat kleren waar ik echt blij mee ben.
Nee, een winkel induiken en dingen kopen, omdat het zo lage prijs is, dat doe ik nu niet meer! en daar ben ik trots op!
Nog een voorbeeld: Mijn filmpjes, een paar maanden geleden zagen we hauls/shoplogs van misschien 1 tot 5 dingen en dan 3 in een week ofzo. Ik jensde (zoals wij dat hier noemen) mijn geld erdoor. Nooit dat ik dacht, wow dit is wel erg veel, of draag ik dit wel?
Nu maak ik collective shoplogs en als ik 2 dagen achter elkaar iets koop denk ik al "Omg! ik koop veel te veel!"

Ja mensen ik ga de brains eindelijk gebruiken!

Dan het onderwerp "de video's". Ik probeer zo veel mogelijk video's te  bewerken, zo goed mogelijk op te nemen, maar ja ik ben nou eenmaal niet zo goed in het maken van video's.

Nog even over het geld. Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik zelfstandig aan het worden. Zo probeer ik mijn geld te benutten aan leuke dingen doen met mensen. Ik ga dingen ondernemen.
Zoals dat ik in de vakantie naar men nichtje was geweest, omdat ik meer contact wil met hun kant van de familie.

deze prinses waar ik super trots op ben wil ik wel in men leven houden!

Maar de 2e stap is gezet! Gisteren (zondag 24-2-13) ben ik met men oudste nichtje van mijn vaders kant (Robin) weg geweest voor onze verjaardagen. Robin is een jaar en week jonger als mij en aangezien onze vaders het contact met elkaar verbroken toen onze oma stierf, en ik 2 was. Ja  hebben we 1 jaar van elkaar mogen genieten.  Nou dat is ook echt heel lang.

We zijn naar de bios in Eindhoven geweest "Verliefd op Ibiza", echt een geweldige film. ♥ Dat was haar cadeautje voor mij, dat zij mijn bioscoopkaartje betaalde. Super lief!
Daarna zei ik tegen haar laten we samen ook nog iets gaan eten, we gingen bij "Movies" eten en als cadeautje van mij. Want ja, uit eten hoort ook bij het gewone leven, we hebben een hoop gekletst, en ik heb het voorgerecht (dat we samen deden) betaald.

Maar om nog even over grote uitgaven verder te gaan. Samen met Kamini en nog wat mensen ga ik 6 juli naar Wish !♥ 

Nu kun je denken goedzo er kan niets mis! maar helaas met school gaat het niet goed, en met mijn gezondheid ook niet, ik wordt misschien binnenkort opgenomen bij mijn school op de afdeling.
Ik houd jullie hiervan op de hoogte.

Maar nu verder over de dromen/wensen.
Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik niet zo fijn leven maar er zijn dingen die ik wil bereiken, ik wil doorzetten.
Zo wil ik vóór mijn 21e het huis uit zijn. (hiervoor moet ik natuurlijk ook sparen).





Ik wil ook binnenkort mijn Naked palette halen, en eens een duidelijk maken voor mezelf wat ik nou wel en niet gebruik en dus weg kan doen.

Ook wil ik graag Londen, waarom? ja is hier nog uitleg voor nodig?   


Australië, ook een van die plaatsen waar ik een keer heen wil in men leven, ook nieuw Zeeland. Waarom? Mijn vader is opgegroeid in Australië en het lijkt me geweldig daar, ik ben tenslotte best wel avonturistisch.



Ja mensen, zo merken  jullie wel, dat ik veel wil. Het liefst wil ik zelfs backpacken in Australië maar ja,  wegens omstandigheden met mijn beperking/ziekte zal dit vrijwel niet mogelijk zijn. Helaas!

Dit was het denk ik wel voor vandaag, ik wou weer even schrijven en ja met Wish Outdoor op de planning leek me het een leuk idee om een keer WISH als onderwerp te nemen. Een groot onderwerp, waarmee je lekker veel kanten op kan, echt iets voor mij dus.

xxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten