3 maart 2013

Februari '13

Heey iedereen,

Het is alweer Maart, dat betekent dat februari weer voorbij is (duhhh Eline...).
Jezus zeg wat is er de afgelopen maand veel gebeurd. 

Het leek me leuk om een keer in een artikel een soort van terug kijk op Februari te doen. 

Hoe kwam ik op dit idee?
Nou eigenlijk, omdat er juist zoveel gebeurd is en ik wou graag een artikel maken dacht ik "hey, misschien is het wel leuk om een artikel te maken over de maand februari".  
Nu realiseer ik me dat ik begin februari ook heel inspiratieloos aan een vriend die ik ken via het zeilen vroeg van "wat is interessant om over te schrijven?" Waarop ik als antwoord kreeg : "voor je blog?". Toen kwam het idee om januari kort samen te vatten ofzo. Dit leek me geen goed plan, omdat januari best wel een negatieve maand was geweest en er niet veel bijzonders was gebeurd. Maar nu dus over Februari. 

Wat maakt Februari zo bijzonder? 
Als 1e natuurlijk de stap die ik heb gezet naar mijn familie. Ik ben onwijs trots op dat ik uit mezelf het plan heb gemaakt om meer bij men familie op bezoek te gaan en leuke dingen doen met men nichtjes. ♥ 
Dan natuurlijk youtube en men blog.  In februari heb ik een 2e kanaal gemaakt, nou ja ik had hem al maar dat wist ik niet (die nu nog wat opstart probleempjes heeft). Maar ik ben ook serieuzer met bloggen en filmpjes bezig. Als ik mijn video's bewerk dan merk ik hoe lang ze eigenlijk wel niet duren. 
Zeker mijn collective shoplog van februari. Ik had kleding gekocht en ik dacht ja ik doe een fashion en overige gedeelte gewoon apart anders duurt het veel te lang. 
Maar wat bleek tijdens het bewerken van de shoplog dacht ik wow, ik ben nu nog niet op de helft en het duurt al 15 min. Hiervoor besloot ik dus om het "overige" stukje ook maar in 2 delen te doen.
Ook het besteden van geld gaat goed (ja ik kan er niet genoeg over schrijven).
Maar laatst schreef ik over mijn dromen, hier stond ook Londen bij. Maar wat jullie misschien niet weten is dat ook een grote droom van mij is dat het thuis beter gaat. 
Zo besloot ik 3 dingen goed te combineren. De overeenkomsten tussen mama en mij zijn ;  we houden heel erg van reizen en shoppen. Dus om aan een band met mama te werken leek het me leuk haar te trakteren naar, jawel London. Mensen die mij op instagram volgen hebben het misschien al gezien, ik zag een leuk hotelletje maar deze heb ik niet geboekt. We gaan maar 1 dagje (nou we vliegen zaterdag ochtend en komen zondag rond de middag thuis). Ons vliegveld ligt niet bij het centrum dus om heel de dag met koffers te gaan sjouwen leek ons niet zo leuk. We hebben een hotelletje op het vliegveld geboekt en kunnen met een metro vanaf het vliegveld naar het centrum. 
We gaan al snel namelijk 16 maart. Dus ook maart wordt een speciale maand. 
Ik zit eraan te denken om weer een dagboek te maken. 

Negatief aan februari?
Nou natuurlijk is het niet allemaal positief, namelijk school. School gaat echt vreselijk op dit moment en zoals jullie in een ander artikel ook al gelezen hadden wordt ik binnenkort een keer  opgenomen voor mijn epilepsie. Ik neem dan mijn laptop mee zodat ik jullie op de hoogte kan houden en nog fijn kan bloggen. Ook wordt ik binnenkort geopereerd en dit heb ik allemaal in Februari te horen gekregen.
Om het even nog leuker te maken gaat dit zich waarschijnlijk allemaal in Maart afspelen. Ja en natuurlijk mijn inspiratie. Die is nog steeds ver te zoeken.

Dit was Februari kort samen gevat.
Laat in de comments even weten wat je ervan vind.

xxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten