11 maart 2013

lente ?

Hallo iedereen,

Afgelopen week is het weer zo lekker geweest, het lijkt er toch echt op dat de lente eraan komt.
Als jullie mij op youtube volgen weten jullie dat ik helemaal vrolijk wordt van buiten zijn.
Dus maak ik voortaan ook buiten vlogs, op mijn dak.



Op mijn 2e kanaal probeer ik nu (bijna) dagelijks een update/vlogje te maken.

Mijn inspiratie voor mijn blog is nog niet echt zo optimaal dat ik kan zeggen hoe vaak ik een artikel post.
Ook op mijn hoofdkanaal moet ik nog wat dingetjes plannen.
Zo ben ik nu bezig met het proberen binnenkort een mom tag te doen en probeer deze week wat artikelen te plannen.

Op mijn 2e kanaal heb ik verteld dat ik vrijdag een gesprek had bij het ziekenhuis, dit was een soort intake voor de opname op Kempenhaeghe.
We hebben hier verder nog niets over gehoord maar vandaag worden we gebeld door het AZM (academisch ziekenhuis Maastricht) voor mijn operatie.



xxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten