15 maart 2013

Ready for London ??

Heey iedereen,

Zoals jullie misschien wel weten ga ik morgen naar London!
Ik heb er echt super veel zin in! Maar voor het zover is moet ik nog een paar dingetjes doen.

London is zoals jullie weten een droom van mij, daarom ben ik ook (en dat meen ik oprecht) bereid om van de maand april een no buy month te maken. Met uitzondering van een aantal dingen als ik deze in maart niet meer haal. Namelijk mijn Naked palette kopen. Ik heb hiervoor gespaard met mijn verjaardagsgeld en dit zit nog steeds in het envelopje. Hiervoor moet ik naar Maastricht of Den bosch, nu bedenk ik me ineens dat ik dit misschien wel kan combineren met een ziekenhuis bezoekje. Dus dit is een uitzondering. Nog een uitzondering is IJsselmeer, ik weet niet of we daar tijd hebben voor winkelen maar als dat zo is zou ik graag wat souvenirtjes kopen.

Vandaag wordt het dus klaarmaken voor London...
Het is maar 1 dagje dus met een echte volle koffer ga ik niet weg, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet mee terug kom (Hihihi)....

Dit was even een kort berichtje maar ik dacht "WHY NOT".

xx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten