16 november 2013

Wat is epilepsie nou eigenlijk?

Hallo lezers, 

Zoals jullie misschien wel weten heb ik epilepsie. Toch krijg ik vaak de vraag "Wat is epilepsie eigenlijk?"
Ik vind dit helemaal geen verkeerde vraag en ik vertel er ook graag over. 


Voor mensen die denken te weten wat epilepsie is en alleen maar denken aan mensen die neervallen en gaan schokken enzo. Mis! Als iemand epilepsie heeft wil dit helemaal niet zeggen dat die persoon neervalt, of gaat schokken. Ik heb al ruim 14 jaar geconstateerde epilepsie, maar ben nog nooit neergevallen en gaan schokken.
Wel heb ik ander soort aanvallen.

In Oktober besloot ik hiervan een video op te nemen en deze heb ik 11-11-13 online gezet. 
Klik hier voor de video.


Xxx Eline

2 opmerkingen:

  1. Tof dat je er aandacht aan besteed, ik studeer voor doktersassistent en er zijn echt super veel soorten epilepsie! Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie, klopt veel mensen onderschatten dat er veel soorten epilepsie zijn.

      Verwijderen