1 januari 2014

De tijd gaat snel

Hallo lieve lezertjes ,

1 januari 2014 alweer!
De tijd gaat snel.


Ik typ dit net iets na 00:00uur. Ik weet nog dat ik een jaar geleden buiten voor ons huis op het bankje zat, alleen, in de regen, verdrietig omdat, mijn ouders niet mee naar buiten gingen terwijl ze dat wel hadden beloofd. Wat voelde ik me toen eenzaam.
Nu.... Een jaar later sta ik met de liefste jongens, buiten bij een vriend die ik nog van school ken uit ons vrienden groepje. Wat kan er veel in een jaar gebeuren.....

9:26uur ik ben alweer een tijdje wakker, we gingen rond 4uur slapen ofzo, en Eline was natuurlijk klaar wakker, dus of ik echt geslapen heb wil ik niet zeggen...
Waarschijnlijk hetzelfde als toen ik afgelopenjaar naar griekenland ging. Even "powernappen". Terwijl iedereen nog slaapt las ik een paar blog artikeltjes en besloot er zelf ook maar een te schrijven.

Ik kwam er achter dat het alweer een tijd geleden was dat ik een artikel online gezet had. Ik had namenlijk een artikel uitgetyp maar het bleef bij een concept, dus ik denk dat deze zaterdag online komt.

Wat kunnen jullie nogmeer verwachten? Qua artikelen komen de eerste 2 weken denk ik wat oudjaar/nieuwjaars dingen. Zoals goede voornemens. Verder wil ik zoveel mogenlijk regelmaat in m'n artikellen hebben dus zal het best kunnen dat er bijvoorbeeld op 7 februari een artikel online komt dat ik 27 januari heb getypt.
Ik wens jullie allemaal een goed en gezond 2014 <3

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten