22 januari 2014

Mijn liefde voor : Room accessoires Geur ♥

Een tijdje terug schreef ik in "mijn liede voor" over Disney, maar er zijn meer dingen waar ik helemaal verzot op ben.
Dus ik vond het wel tijd voor een deel 2.

Kaarsen, wierook, waxmelts, geurolie jullie horen mij er regelmatig over in video's. In de winter is er (in mijn ogen) niets gezelliger als lekker op de bank zitten met (geur)kaarsen aan of een heerlijke waxmelt. Ik hou van gezellig sfeer en in mijn ogen maak je dat helemaal af met een lekkere geur.


Dit is ook iets waar ik nooit genoeg van zou kunnen krijgen. Ik hou vooral heel erg van speciale geuren. Zoals een heerlijke winter mix geurkaars van bijvoorbeeld Kruidvat, of een mysterieuze geur van waxmelts.nl zoals dragonsblood.

Het liefst stem ik het natuurlijk helemaal af op mijn humeur, als ik bijvoorbeeld niet zo goed fit ben kies ik liever voor een bosgeur, of regengeur.

In principe hou ik van iedere geur en word ik ook ontzettend blij als ik geurkaarsen zie en koop ik er het liefst zo veel mogelijk. Maar ik leer mijn fouten langzaam in te zien en rustig aan eerst een eerder gekochte kaars aansteken voordat er een nieuwe gekocht word.

Nou speel ik (misschien) wel een beetje vals als het gaat om kaarsen maar ik vind het zo gezellig en ik word er zo vrolijk van. ♥ Als er iets is wat ik zou mogen ontwerpen zou het waarschijnlijk een geurkaars van Disney zijn... ♥

Ik heb natuurlijk nog veel meer gekke obsessies en verslavingen maar daar horen jullie de volgende keer meer over.

liefs,
Eline xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten