25 januari 2014

Vrouw zijn ♥

Wij vrouwen klagen vaak, tenminste als het aan de mannen ligt. Maar 1 week in de maand mag dat ook. Sommige van ons willen dan het liefst alleen zijn, omdat ze dan kapot gaan van buikkrampen, of misschien is het maar beter dat je die persoon met rust laat doordat ze zo chagrijnig is. Die week gieren de hormonen door ons lijf.


Al een tijdje is de miss monthly box verkrijgbaar. Voorheen waren dit 3 verschillende abonnementen. Zo kon je alleen je benodigdheden bestellen, of  een "extratje" erbij. Maar je kon ook kiezen voor een thema-box.

Ik bestelde in januari de box voor het eerst en zag dat de site vernieuwd was.
Je had nu maar 1 abonnement soort. Voor €15,-.

Dit was de prijs van de "vroegere" thema box.
Hoe zag de box eruit?
Dit is de bovenkant, gewoon brievenbus materiaal
 Als je de box opent zie je hartjes papier.Ik had gekozen voor de box met maandverband en als extra tampons.

 Wat zat er in de box
2 zakjes  popcorn met hazelnoot karamel honing smaak. Ik was erg benieuwd en ze waren Yummie ♥

 2 setjes met honing rietjes. Yummie ♥

Dan 2 setjes thee, volgens mij moet je hier IJsthee van maken. Ik heb er 1tje als gewone thee geprobeerd maar dat smaakte echt nergens naar.

Wel een beetje jammer vind ik dat deze box ontzettend veel lijkt op de beschrijving van de "vroegere" extra box. Voorheen zou je hier ongeveer €10,- voor betalen en nu dus 15, dat is €5,- meer... Beetje jammer. Ik ben benieuwd naar de volgende box.
Hierover hou ik jullie ook op de hoogte.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten