15 januari 2014

Shop addicted ♥week 2♥ 2014

Vorige week maakte ik een blogpost over mijn geshopte artikelen in de 1e week van 2014. Nu een week later voel ik me een beetje schuldig met weer een shoplog.

8 januari had ik een gesprek bij een werkplek waar ik maandag 13-01-14 kan beginnen. Hierna had ik met Sirea in Eindhoven afgesproken om een middag te shoppen. Het was niet veel maar ik ben toch redelijk wat geld lichter geworden. Waarschijnlijk komt dit door het eten (hihihi).
bekijk hier de shoplog op youtube.

Ook op 11 jan. was ik weer in de verleiding te gaan shoppen
ik ging naar Kruidvat voor wat spulletjes maar kwam met meet thuis als op mijn lijstje stond, ook vergat ik wat dingen.

Klik hier om de shoplog op youtube te bekijken. 

Dit waren mijn geshopte spullen van Week 2 2014. 
Valt het jullie ook op dat ik 2 weken 2 dagen heb geshopt. 

Volgende week ben ik iets anders van plan. Dus houd zeker mijn blog in de gaten. 

liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten