7 april 2014

Catrice ; Berry potter & plumbledore vs. Get the blues

Een tijdje geleden kocht ik 2 nagellakjes van Catrice uit de voorjaarscollectie. In de winkel vond ik deze erg op elkaar lijken, vandaag revieuw ik ze voor jullie.

Dit zijn de lakjes.

De linkse heet : 'Get the blues'.
De rechtse draagt de naam : 'Berry Potter & Plumbledore'.
Dan nu de swatshes
Dit is 'Get the blues' met 1 laagje op je nagel en ongeveer anderhalf op een nagelwiel. 
De kleur valt me best tegen vergeleken met hoe hij er in het potje uit ziet. Ik had verwacht dat dit een blauwe lak zou zijn met een paarse gloed. Maar het is een vrij donkere, beetje grijze kleur. Als je hem in het licht houd word hij metalic blauw, met een lichte paarse glans. Ik had gehoopt dat hij er iets blauwer uit zou zien, helaas.

Dit is 'Berry Potter & Plumbledore' 1 laagje gelakt, op dezelfde wijze als 'Get the blues'. Een lakje waarvan je in eerste instantie denkt dat hij paars is met een blauwe glans. Maar hij  is toch redelijk paars, als je hem in het licht houd  krijgt hij een mooie blauwe gloed. I like!

Dan is het nu tijd voor de 2e laag. Tja, deze zorgt voor meer dekking, die was wel nodig, maar voor de uitkomst van de kleur veranderd niet veel. 
Zo leek in de winkel mij 'Get the blues' veel mooier, maar ik ben zó teleurgesteld over hoe deze uit komt... Daarin tegen vrolijkt 'Berry Potter & Plumbledore' mij heel erg op. Dit is omdat ik hier niet zo veel van verwacht had. Zelf had ik verwacht dat ze ook erg op elkaar lijken maar uhm.. NEE! 
Conclusie: Heb je een simpele outfit en wil je je nagels in de 'spotlight' zetten? Ga dan voor 'Berry Potter & Plumbledore' deze vrolijke berry paarse kleur.
Wil je je nagels iets rustiger houden, maar toch iets speciaals dan is 'Get the blues' zeker een aanrader. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten