9 april 2014

Update april

Op het moment gaat alles een beetje hectisch, een beetje strubbelig wel te verstaan.
De afgelopen tijd is er veel gebeurd, leuke dingen maar ook minder leuke dingen.
In dit artikel lees je hoe mijn leven op het moment loopt.



Laat ik beginnen met iets positiefs: mijn werkplek. Zoals misschien sommige van jullie weten werk ik 2 dagen in de week bij stichting boekenwerk, dit worden er nu 3.
Normaal gesproken werk ik daar ; maandag middag & woensdag middag, daar komt nu ook de vrijdag ochtend bij.

Een van de minder leuke dingen in mijn leven blijft tog wel ; "geld". Eline, Eline, Eline tog... *zucht*. Papa zegt altijd "wanneer leer je het nou..", maar ik ga iedere keer opnieuw de fout in. Ik geef veel te veel geld uit! Maar waaraan eigenlijk.....

Good news; we hebben het hier thuis nog eens gehad over vakanties. Na een geëscaleerde vakantie (carnaval 2012) in Dubai is de uitspraak gedaan: "jij mag niet meer met ons op vakantie". Hier ben ik ontzettend lang kapot van geweest. Ik kon er niets aan doen... Het klinkt misschien als een slecht excuus maar het is zo.
We hadden het dus over vakantie en papa vroeg of ik (als hun op vakantie zouden gaan) mee wil. Maar natuurlijk!! We zijn nu vollop aan het kijken naar een leuk hotel in Portugal. Tja, wat ik met Portugal heb valt niet uit te leggen, het voelt als thuiskomen. Ik houd jullie hierover up-to-date.

Een minpuntje is de stress in mijn hoofd, ik maak me de laatste tijd ook ontzettend druk, zonder dat ik weet waar 't aan ligt. Hierdoor verwaarloos ik ook dingen, zoals mijn to-do lijstjes.

Dit was de update van april.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten