21 april 2014

Mijn favoriete lente nagellakjes 1#

Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op leuke kleuren nagellak, en ja ik heb absoluut een zwak voor blauwtinten. Het leek me leuk om een keer mijn favoriete Spring/Summer lakjes te laten zien. Dus dit is deel 1 Lente (spring) 2014.
Ik heb een selectie gemaakt van 5 lakjes en deze wil ik graag met jullie delen, kijk snel verder...

Als eerst zou ik maar beginnen met te vermelden dat ze bijna allemaal van Catrice zijn, en aangezien Catrice nogal eens wat leuke lakken uit het assortiment gooit ben ik langzamerhand de kluts een beetje kwijt geraakt.

Ik zal beginnen met een lakje die ik al een poosje in mijn bezit heb, en die volgens mij niet meer in het assortiment zit.
Dit is nog van de oude collectie van Catrice, dus voordat ze hun lakken vernieuwd hadden. Ik wist eigenlijk nooit goed wat ik van deze kleur moest vinden. Ik heb zelfs vaak getwijfeld of ik deze niet weg moest doen... 
De kleur heet 'Fred Said Red' maar het is een beetje een oranje rode kleur.

Laatst kocht ik een ketting waarin deze kleur verwerkt zat, en ik bedacht me dat het eigenlijk een ontzettend gave kleur is. Helemaal voor de lente/zomer, heel leuk met een wit topje! I like!
Helaas is deze kleur dus niet meer te koop, maar deze oranje rode kleur is heel zomers en ik durf te wedden dat dit toch wel een blijvende trend kleur is!
Dan ga ik verder met dit super toffe lakje, deze is van een Luxury Lacquers, een soort special edition ofzo van Catrice. Dit is een chameleon lakje, en wauw wat een toffe kleur is dit.
Eigenlijk is het eerste waar ik aan dacht toen ik deze lak voor het eerst op had : paaseitjes. 
De vrolijke verandering van de kleur doet me echt denken aan de folie om een paaseitje. 
Ook vind ik de naam echt heel grappig 'Chromeo & Julia' Catrice, hoe verzin je 't ? 

Het is zeker niet de eerste keer dat een lakje gebaseerd op een naam of duo mij aangenaam verrast.
En 2 van dit soort namen zitten helaas al niet meer in het assortiment. Deze is ook al limeted, dus ik hoop dat deze misschien nog terug gaat komen.

Een lakje waarvan ik niet weet of deze nog in het assortiment zit, maar ik dacht van wel,  is deze aqua kleur. Helaas komt hij niet goed over op camera, maar ik ben gek op dit soort kleurtjes. 

OMG wat heb ik slordig gelakt.. *hmmm schaam* Mermaid my Day, wederom past de naam ontzettend bij hoe ik, als persoon, ben. Ik heb iets met water en vroeger werd ik toch wel zeemeerminnetje genoemd. En ja, de kleur, ik ben verliefd, ik hou van aqua kleur.
Oke, oke, ik hou over het algemeen gewoon erg van blauw. Want ook deze kleur vind ik super, niet alleen de kleur maar het hele lakje! Hij lakt fijn, droogt snel (misschien niet binnen 1 seconde, maar wel snel) en de kleur is FAN-TAS-TISCH!
Blue no Blues van Bourjois is echt fantastisch, dit is mijn 2e lakje van Bourjois, maar ik ben niet de enige in huis die hier fan van is, dus Bourjois is zeker een blijvertje! Ook het verwijderen hiervan gaat echt super! De kleur wordt je ook iedereen vrolijk van... toch...
 Last but not least..  Keep Pool, wederom van  Catrice, en wederom een blauwe kleur...
Halleluja, wat is dit een diepe, blauwe kleur. I'm in love!

Hiermee kom ik ten einde van mijn eerste 'Favoriete nagellakjes' serie. Ik ben van plan er iedere keer 5 te doen, ik weet nog niet precies om de hoeveel tijd ik zo'n artikel ga maken.
Laat even weten wat je hiervan vind, of een andere leuke reactie.


Catrice nagellak : +/- €3,-
Bourjois nagellak :  +/- € 8,-
Catrice Luxury Lacquers : +/- € 3,50

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten