23 april 2014

Clean my closet from Winter to Spring/Summer

Kleding is altijd zo'n issue bij mij. Draag ik dit vaak ? Vind ik het nog wel mooi? Ik kan echt heel moeilijk afstand nemen van spullen, zo ook kleding. 
Toch merk ik dat mijn kast voller, en voller begint te raken en vaak denk, tja wat moet ik aandoen 'ik heb niets'. 
In november (denk ik)  ben ik begonnen met het uitzoeken van mijn kledingkast, door een zomer en winter selectie te maken. Alle zomer spullen naar boven, en alle winter spullen in de kast. 

Nu is het tijd om van winter terug te gaan naar zomer, en zo ook afscheid te nemen van een aantal kledingstukken. Dit heb ik opgenomen, en laat ik vandaag aan jullie zien. 
Disclaimer :  Ik gooi niets weg, ik heb het gedoneerd in zo'n kleding container, volgens mij gaat dit dan naar het Leger des Heils of de kringloop.

Kijk mee...
klik hier om het eerste deel te bekijken op youtube. 
klik hier voor deel 2.
klik hier voor deel 3. 
Klik hier voor deel 4.
Klik hier voor deel 5. 
Als laatst mijn schoenen, hier kun je deel 6 bekijken. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten