26 april 2014

wish list

Al aan heet begin van de maand kwam ik er achter dat het deze maand een lange, moeizame maand ging worden. Eline was weer eens té fanatiek geweest met onnodig geld uitgeven. Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het voornamelijk de bestellingen waren, waardoor mijn geld is weggesluisd.
Ik besloot een wish list te maken voor producten die ik graag wil hebben, ik heb dit al ooit eerder gedaan maar dan voor een langer termijn.
Nu laat ik jullie mijn wish list zien van producten die ik graag wil hebben, waar ik mijn geld graag aan wil uitgeven én de eventuele eisen die ik stel.

Lees verder....



Laten we maar met het slechtste beginnen.
Als eerst een uitgaven die ik vrijwel zeker in Mei, of misschien zelfs nog april ga doen.
Dit is een fles... Ja... Maar niet zomaar een fles, dit is een Dopper. Voor mensen die mij al een beetje kennen die weten dat ik erg blij was toen ik mijn Bobble kreeg, of beter gezegd: kocht.
Ik vind het best belangrijk om een milieu vriendelijke fles te kopen/gebruiken. Deze fles steunt allemaal goede dingen, het stimuleert om al het vuil op te ruimen. Deze fles kost iets van 12-15 euro ofzo. Mijn Bobble heeft zijn beste tijd gehad en zeker nu ik ook naar het 'werk' ga merk ik dat hij steeds meer gebreken heeft, misschien kan ik hem nog als zeilfles gebruiken, want de Bobble was wel duur, €12,- incl. filter, maar die moetje om de zoveel beurten vervangen en is los ook 6 á 7 euro. 
Het is/was ook altijd een heel gedoe dat ding uit te wassen, gewoon niet praktisch, en dus ben ik echt toe aan iets nieuws.
(Ondertussen heb ik deze fles al gekocht in en aqua kleur, deze zien jullie in de volgende shoplog).

Dan...  Een bureau... Ja een bureau! En ik weet al welke...(of ja.. bijna dan). Ik zat een beetje te twijfelen of ik dit er wel bij moest doen, maar toch, ik zit hier al een poosje serieus naar te kijken!
Nou ja... nog niet helemaal.. Ik weet dat het een Hemnes gaat worden, want die vind ik gewoon heel mooi en lekker strak (maar ja er zijn veel Hemnes bureau's bij IKEA).  
Ik werd verliefd toen ik deze zag: 
I realy LOVE dít super leuke systeem... Ik weet niet waarom maar het ziet er wel clean en netjes uit. 
Maar er is een probleem.. Nou ja eentje..?? De ruimte zou optimaal benut kunnen worden maar ik heb nogal ruzie met mijn bed. Het Is gewoon niet praktisch hoe mijn meubels nu staan!  Ook qua kleur ben ik er nog niet helemaal uit, grijsbruin of deze witte. Wit staat wel vaak mooi bij alles. Maar het wordt zo snel vies :( . Ook zit ik heel erg met mijn tv. Mijn tv is redelijk belemmerend in mijn kamer. Hij neemt erg veel ruimte in beslag en heb eigenlijk door mijn tv te weinig ruimte. Ik wil hem wel graag houden, en ik wil ook erg lang al een nieuw bureau. Aangezien dit een grote uitgave is wil ik wel helemaal zeker zijn over hoe ik mijn ruimte ga benutten en over wat ik wil. Ook twijfel ik over de stabiliteit van het uitklepsysteem. Dit bureau is €169,- en dat vind ik best duur voor een meubel. Het ander Hemnes bureau is nóg duurder. Namelijk €269,-. Tja wat je wel niet allemaal voor €100,- kan doen. 
(Ondertussen heb ik nog wat simpele bureautjes gezien en ik hou jullie hierover up-to-date).

Zo heb ik wel meer meubels die ik graag wil hebben of wil veranderen maar daar zal ik een andere keer over schrijven.


Dan nóg iets dat ik al erg lang wil hebben, nu heb ik wat eisen aan mezelf gesteld en als beloning mag ik dan iets kopen. 
Als voorbeeld neem ik een parfum. Eline, je stikt in de parfum, ja dat weet ik... Parfum is gewoon een verslaving van me, ik vind het leuk een soort hobby kun je wel zeggen. 
Tja.. Wat moet ik hier nog over zeggen, is dit nog niet duidelijk.. Thierry Mugler... Ik weet nog goed dat ik Womanity (de roze aan de rechterkant) op flyers zag hangen, in 2010 in Portugal. O wat was ik verliefd, ik heb hem tot mijn spijt nog nooit geroken de flacon is al een juweeltje. Dat maakt een mooi bruggetje naar Angel, want ja! Ook ik ben verliefd. Angel was de eerste (en volgens mij ook inmiddels de bekendste) geur van Thierry, deze geur durfde ik ook nooit in de parfumerie te ruiken voor de zelfde reden. 
Laatst bestelde ik de geur in een waxmelt via waxmelts.nl en ik vind hem hemels. 

Ik heb mezelf voorgenomen dat ik 1 geurtje op ga maken, d.w.z non stop die geur gebruiken, aangezien ik weet dat deze anders over 10 jaar nog in mijn kast staat, pas daarna in de parfumerie rond snuffelen of ik hem net zo lekker vind en pas dán kijken of ik het ook echt de €60,- ofzo waard vind. 
(Ondertussen snuffel ik wat af in de parfumerie, maar ik ben er nog niet helemaal over uit). Waarschijnlijk koop ik hem ook niet voor de volle prijs en duim ik op een leuke aanbieding. Ik hoop dat ik dat geurtje snel opmaak (het is nu halverwege april dat ik dit schrijf maar stiekem hoop ik dat hij al in de opgemaakt van deze maand zit, spray spray!). Ik schreef namelijk al eerder dat ik waarschijnlijk weer op vakantie ga met mijn ouders, hierover komt nog een video, maar stiekem hoop ik dat ik Angel tax-free kan shoppen. ♥ I Love Tax-Free ♥ ! 

Ik houd jullie op de hoogte van alles. 
Disclaimer : Ik wil in mei minder gaan shoppen, minder impuls aankopen en meer sparen!  Hierdoor wordt ook mijn blog iets anders, maar dat lezen jullie in mei wel.
Ik zal meer wish lists gaan posten, dit is een vrij algemene wish list, maar ik kan ook een keer beauty, lifestyle of fashion wish lists gaan maken. 

Liefs, 
Eline♥ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten