28 april 2014

Mijn liefde voor : The body shop ♥


Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op The body shop. Hun producten zijn echt geweldig en de geuren *hmmm* yummie !! Er zijn een aantal lijnen die voor mij het net niet zijn. Maar ook een aantal waar ik stiekem niet zonder kan....
Dit is mijn mening, en ik vind dat.. Dit hoeft dus niet voor iedereen zo te zijn.
Ben jij benieuwd naar wat ik echte aanraders vind, en wat ik minder vind, lees verder...

Om te beginnen mijn favoriet.
Dit zal denk ik niet als een verassing komen, de perzik lijn is echt hemels. Ik moest huilen toen hij ineens weg was, en sprong een gat in de lucht toen ik hem weer tegen kwam. Ik had liever dat ze Mango weghaalde, omdat deze helemaal niet naar mango ruikt!
Deze lijn maakt mij echt de gelukkigste mens op aarde.
Dit is echt de lekkerste zomer geur die er bestaat. Ik ben verliefd! 
Deze lijn ruikt naar perzikijsthee  en daar ben ik gek op, op de een of andere manier doet hij me ook heel erg denken aan vakantie, zon en eigenlijk het beste gevoel wat een mens maar kan hebben! 
Dit komt denk ik doordat, als ik op vakantie ben ik vrijwel leef van water en perzikijsthee.

Hou jij ook van perzikijsthee, en/of zoete geuren? , dan zal ik als ik jou was zeker even gaan snuffelen aan deze overheerlijke perziklijn van The Body Shop! Zeker een aanrader!

Om maar toch even in de fruitsfeer te blijven, iets waar ik minder enthousiast over ben.

Satsuma, een lijn die ik uit mezelf al niet snel zou kopen. Ik ben niet zo dol op sinaasappel, en de geur ook niet. Deze body butter heb ik gekregen en ik was erg benieuwd, want ja het zal niet de eerste keer zijn dat Eline weer eens ergens té snel een oordeel over heeft...Ghihihi.
Maar toen ik deze pot van 50ml (dit is de kleine verpakking van €5,-) opende kwam er een ranja achtige sinaasappel geur men neus in waarvan ik dacht; 'Nee, dit wil ik niet lang ruiken..'
Toen ik het op men huid smeerde dacht ik meteen aan bruistabletten.. Uhm.. Nee, niet mijn geur.
Maarja weer wat geleerd...

Hou jij van Sinaasappeltjes?, dan is dit zeker een aanrader.

Zo nu heb ik 2 fruitgeuren gehad, 1 aanrader en 1 afrader. Voor mij dan....

Als je een cadeautje aan iemand wil geven en je weet niet zeker of deze persoon wel 'overdreven' wil ruiken dan is de Shea lijn echt een aanrader. Deze ruikt heel erg lekker, een beetje een  lieve, warme, zachte, subtiele geur komt je tegemoet. Deze doet het echt bij iedereen goed, tot zover ik weet.
Bij mij valt hij een beetje in de middenmoot. Ik ben hem snel beu denk ik,.. Ik heb hiervan eigenlijk alleen maar mini verpakkingen gehad. Wil je meer voor een zeepachtige geur dan is olive ook wel een aanrader. Deze ruikt absoluut niet naar olijf, wat voor mij echt heel erg positief was, maar hij ruikt naar zeepjes.

Vaak kun je dit soort lijnen in cadeausetjes vinden in de winkel, dus ben je benieuwd naar deze lijn of heb je een feestje? Dan is zo'n gift set echt een aanrader! 

Ik ben echt gek op The body shop. Ook de skincare vind ik prima, hiervan is de Vitamine E lijn echt een aanrader! Deze was ook te zien in mij laatst Favoriete video.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat even een reactie achter met wat jou favoriete product is van The Body Shop. Ik b

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten