23 mei 2014

Beauty Wish list ♥

Als echte beauty liefhebber heb ik altijd wel een lijstje met dingen die ik graag wil hebben. Zeker ik, als lijstjes fan. 
Vandaag deel ik met jullie een aantal dingen die nu op mij "beauty wishlist" staan. 

Lees lekker verder....


- Een goede kwasten set:

Dit is iets wat al heel erg lang op mijn wishlist staat. Zeker oog make-up kwasten. Met goede kwasten kun je een hoop bereiken. 

- Een mooie blush:


OMG I love blush. Aangezien ik maandag naar Portugal vertrek durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat ik deze blush van KIKO ga halen. Ik hou van KIKO. Ik hou van blush. Toen ik deze blush zag was ik verliefd, en zeker toen ik zag dat er ook nog aqua tinten verkrijgbaar zijn, I love it. 

- MAC MSF.
De droom van ieder meisje, ik denk dat ik wel een hele lijst kan maken met MAC producten die ik nog graag wil. Maar kijk even bij MAC MSF hoe geweldig mooi zijn deze. I love!

- YSL lipstick
Talking about beauty products. Wat een pareltjes zijn deze lipsticks. I lalalala love it!!

Dit was een deel van mijn wish list. 
Ik heb nog veel meer op mijn lijstje staan maar dit zijn even tot nu toe mijn dream products. Ik heb bewust geen parfum erbij gedaan, dat maakt het me alleen maar moeilijker. 

Liefs, 
Eline




Geen opmerkingen:

Een reactie posten