16 mei 2014

Mijn (dagelijkse) verzorgingsproducten ♥ Badkamer mandje

Zelf woon ik nog bij mijn ouders en we hebben altijd gedoe met het ordenen van onze badkamerspulletjes. Zelf hou ik heel erg van mandjes en praktische dingen. Dus mij leek het leuk om jullie te delen hoe ik mijn spullen in de badkamer organize. 

Ben je benieuwd lees dan verder...


Als eerst heb ik een mandje, waar ik al mijn spullen die ik op dat moment gebruik in stop een mandje. 
Ook zitten hier wat standaard producten in die ik niet iedere dag gebruik, maar als ik dan toch in de badkamer ben... 

Als eerst mijn reinigingsproducten. 

Dit is alles bij elkaar, ik wissel regelmatig af, als ik er zin in heb maar deze producten bevallen me eigenlijk wel dus ik laat het zo tot er iets op gaat.


Mijn toner & milk zijn van 'The Body Shop' zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik dol op 'The Body Shop' en zijn deze producten ook al een keer in een favorieten voorbij gekomen. 



Een facewash gebruik ik niet altijd, en deze facewash van Lush valt me een beetje tegen. Ik vind het jammer om deze weg te gooien maar ik betwijfel of ik hem nog ga gebruiken. 
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe 'let the good times roll' is...


De oogmake-up remover die ik op dit moment gebruik is er eentje van Garnier, eigenlijk gebruik ik altijd oogmake-up removers met 2 fases. Het kan tussen m'n oren zitten, maar ik vind de lotion versies vaak te heftig.


Dan mijn crèmes. 


Dit zijn mijn dag en nacht crème. Na mijn vakantie ga ik weer een andere dagcrème gebruiken. Ook de nachtcrème aangezien deze zo goed als op is.


Ik gebruik op dit moment als nacht crème een dag/nacht crème, deze is wederom van the body shop. Deze heb ik van mama overgenomen. We zijn beide fan van de vitamine E lijn, maar deze dag/nacht crème vond mama iets te vettig, ik vind hem prima voor 's nachts.


Mijn dagcrème van het moment is er een van Oriflame. Zelf ben ik niet altijd even erg te spreken over dit Zweedse cosmetica bedrijf, maar deze dagcrème ruikt ontzettend erg lekker naar perzik. YUM! 
Of hij ook echt goed is voor mijn huid weet ik niet maar ik vind de geur gewoon geweldig. 

Haar spullen.
Ook heb ik natuurlijk altijd wat spulletjes voor mijn haar hierin liggen, op de badkamer heb ik een lekker grote spiegel, terwijl ik met dit artikel bezig was kwam ik er achter dat er geen elastiekjes meer liggen, die liggen er normaal gesproken ook bij. De borstel is van 'Primark' en de droogshampoo is er een van 'Batiste', deze kocht ik een keer in een uitverkoop rek bij 'Kruidvat'.

Overige spulletjes.
Dit zijn producten die ik niet iedere dag gebruik. 
Wat ik van deze producten het meest gebruik is deze lipbutter van guess whatt.... 'The Body Shop'. Ghihih. Dit is de Shea versie.
Als ik last heb van een puistje gebruik ik deze Tea tree oil van de Kruidvat. Deze vind ik eigenlijk verrassend fijn. Dat voor zo'n €2,50 ofzo. 
Dit is zo'n typisch product wat ik al tijden WIL gebruiken, maar ik het vaak gewoon vergeet. Dit is een soort 'nacht mascara' om je wimpers 's nachts wat extra te voeden. Ook kun je dit natuurlijk op een lui dagje dragen, wanneer je niet naar buiten gaat en geen make-up draagt. 
Dit is ook weer een typisch gevalletje van 'luiheid'. Dit serum is eigenlijk bedoelt voor de 30+ huid. Maar volgens mij maakt dat niet heel veel uit. Wil ik mijn huid echt goed verzorgen? Dan gebruik ik dit serum. 

Deo's liggen bij mij door het hele huis verspreid. Op het moment ligt er een deo van 8x4 in mijn mandje op de badkamer. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb echt een mega voorraad aan dit soort deo's en gebruik ze eigenlijk nooit. Dus vandaar dat ik er een in mijn badkamer mandje heb gestopt. Onder het mom van :"Eline, meer gebruiken".

Dan staat er tussen het zeeppompje en mijn mandje een wattenhoudertje. Deze vul ik iedere keer en zo kom ik ruim op tijd te weten wanneer de watjes bijna op zijn. Hiermee doe ik samen met mama, maar mama gebruikt een stuk minder watjes als dat ik doe. 

Dit was mijn mandje die ik bijna dagelijks gebruik. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er misschien nog iets aan hebben. 

Liefs,
Eline.♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten