28 mei 2014

Mijn liefde voor : Portugal ♥

Op het moment dat dit artikel online komt, zit ik in het overheerlijke Portugal.
Al ooit eerder schreef ik een "mijn liefde voor" over The Body Shop , room accessoires geur en  Disney.
Nu is Portugal aan de beurt.
Voor mensen de voor het eerst op mijn blog komen : "ik heb iets met Portugal".
Ik neem jullie mee in mijn favoriete Portugal momenten.

Een  van de leukste foto's vind ik toch echt deze met mama. Dit is in het oude centrum van Albufeira.
Ik denk dat ik hier een jaar of 4 zou zijn geweest en blijkbaar was ik heel verbaasd dat ik een ijsje had, ghihihi. 

Een van mijn favoriete foto's is deze, net of ik een fotoshoot had aan het strand. Ik denk dat ik hier een jaar of 3 was. Wat een heerlijk klein mopje was ik...
Dit ben ik samen met mama bij een huisje, bij dit park zijn we verschillende keren geweest. 
Ook mijn liefde voor auto's wist ik al op jonge leeftijd een plaats te geven.... Helaas zal het ook nooit verder komen.
Ja, eigenlijk wou ik vroeger overal in of op. Blijkbaar vond ik deze olifant uber cool aan de eerste foto te zien. "ohoooo".

Dit kom ik vaker tegen, foto's waarop ik ineens het model ga uithangen.


Ik geniet in ieder geval, dat valt wel te zien.
Dit is het begin van een typisch Eline foto. Ik ben op veel foto's boos of had gewoon geen zin in een foto.
Ook op deze foto ben ik niet te genieten...

Maar hier, hier gaf ik er geen ene moer om.. Ik deed gewoon of ik er niet was.
 Vroeger was ik echt een eigenwijs kind, beetje jongens achtig, want bloemetjes vond ik maar vies ofzo... Aan mijn gezicht te zien dan.
Ook hier zul je zeggen dat ik een jongetje ben, met men platte kapsel. Whoooo Mickey love!
Hier was ik toch wel weer wat ouder, maar nog steeds raar heel blij.
 De grootste lol had ik meestal al met vliegen, alleen het uitstappen vond ik best eng. Doe mij maar een pier.
Gekheid op het vliegveld met papa. 
Dit shirtje van Bobby (van kuifje) had ik vroeger heel vaak aan. Dit vind ik zo'n schattige foto.

Ook deze foto is wel heel lief.

Tadaa hier is de ultieme Eline combi; Bobby shirt, gek gezicht en kaarten (ik dacht eerst dat het een boekje was).

Hier lig ik naast papa, hij zal wel een grapje hebben gemaakt want ik had hoe dan ook niet door dat deze foto gemaakt werd. Hier ben ik achteraf maar blij om, want HOE schattig is het, als een klein meisje zó naar haar papa kijkt....

Gezellig met mama aan het strand.

 Soms werd ik gedwongen op de foto te gaan... Zo ook hier. 

 En ook in m'n badpak moet ik het model uithangen hoor....
Dit is een beetje 'ons strandje'. Hier samen met mama.

Ik vond, en vind, op het strand lopen echt geweldig.

Yay mini Eline bij een van de parasolletjes, hier heb ik nog een leuke foto van.
Hoe leuk is dit... Dat 1998 weet ik niet zeker trouwens, wilde gok. 
 Deze foto's zijn bij de McDonald's in Albufeira gemaakt, hier gaan we nog altijd even langs als we in de buurt zijn. De eerst foto is samen met mijn neefje, Guus. Helaas weet ik niet veel meer van die vakantie af.

Proost, op een goede vakantie. Schattig dat mijn hoofd net zo groot is als dat glas. 

Liefs, 
Eline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten