26 mei 2014

Masker maandag ♥ Dr. van der Hoog ♥ Lovely Lily ♥

Vandaag heb ik weer een Masker artikel voor jullie. Het lovely lily masker van Dr. van der Hoog. Ik denk dat iedereen de Dr. van der Hoog maskertjes wel kent. Deze maskertjes zijn vrij makkelijk te verkrijgen. Het is namelijk gewoon te koop bij de drogisterij voor €2.23.
Ben jij benieuwd wat ik ervan vind, en wil je naar wat geklets luisteren, kijk en lees dan snel verder....



Vandaag review ik het Dr. van der Hoog Lovely lily masker, en praat ik over mijn stressfactoren op dit moment: mijn boek en vakantie.



Ik ben zo excited over mijn boek en jullie zullen hier nog wat dingen over lezen. 1 juni komt er een artikel over mijn boek en als de boekpresentatie is geweest zou hier ook een vlog van komen.
Het masker voelde erg fijn aan, zoals ik gewent ben van Dr. van der Hoog. Er zijn regelmatig aanbiedingen van dit merk bij de drogisterij of bij 'De tuinen'. Ook op de website van Dr. van der hoog zijn vaak aanbiedingen. Je hebt regelmatig 1+1 gratis ofzo. Dus de prijs vind ik ook wel meevallen. Soms moet een vrouw zichzelf gewoon even verwennen.
Persoonlijk vind ik de maskertjes van Dr. van der Hoog ook geschikt voor de gevoelige huid, ik zelf heb een vrij gevoelige huid, en heb na het gebruik van dit masker geen irritatie gevoeld. Ik raad dit masker dus zeker aan.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten