7 mei 2014

MUA lipstick Shade 12 Review

Mijn grote ontdekking van april ;  MUA.

Eindelijk is het te koop in Nederland (bij Kruidvat) het kan je niet ontgaan zijn. Bijna iedere beauty blogger schrijft er al weken over. Half april kwam het Engelse merk MUA in een aantal Kruidvat vestigingen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie het eigenlijk uitspreken ; "Mua" aan elkaar of "M.U.A." laatst hoorde ik zelfs "moewa".

Ik besloot samen met Sirea te gaan kijken, aangezien op de lijst van vestigingen ook de Kruidvat bij ons in het centrum, ik was er benieuwd naar de lipsticks en kocht er Shade 12.
Ook kocht ik het "Undress me" palette, dit is een dupe van het "Urban Decay Naked" palette.
Hierover komt nog een review.

In dit artikel ga ik de lipstick reviewen.

Lees verder...


Ik had al wat dingen gehoord over de lipsticks van MUA, vooral Lidewij hoorde ik er erg goede dingen over zeggen. 

Dus ik besloot met een veilige kleur te beginnen.

Deze roze kleur heet 'shade 12' dit vind ik echt heel jammer, dat deze lipstick geen naam heeft.
Het is een  rood roze kleur, die een glittertje in zich heeft. Ik zou hierdoor de kleur een beetje omschrijven als 'rosegold'. 
Een kleur die heel goed voor iedere dag kan. 



Hier een vergelijking, mijn lippen naturel en mijn lippen met 'Shade12'.
Zoals je kan zien is de kleur heel subtiel en mooi voor iedere dag,


De lipstick is erg fijn in gebruik. Ik was over deze lipstick zo enthousiast dat ik meer lipsticks van MUA kocht. Om eerlijk te zijn vind ik, doordat hier een glitter in zit, deze minder fijn smeren als de andere lipsticks van MUA. Maar alsnog is hij erg zacht en voedend.


Dit is hoe de verpakking eruit ziet, er zit 3.8 gram in deze lipstick en zoals je kunt zien heeft deze lipstick geen naam alleen een nummer, heel jammer.
Wat wel echt een pluspunt is, is dat je aan de bodem precies kunt zien wat voor kleur de lipstick is. Andere budget merken zoals Catrice hebben vaak een stikkertje met de kleur die een beetje in de buurt komt, maar dit is nooit identiek aan de kleur zelf. Maar dit is niet zomaar....


Deze kleur is namenlijk een soort 'secret case', je kunt deze losdraaien van de verpakking en tadaa daar is je mini lipstick/lipbalm. Echt super MUA! 
Toen ik dit ontdekt had, wist ik niet dat andere bloggers dit ook wisten. Dus ik helemaal enthousiast naar Sirea 'Wow Si check dit!!' Sirea kwam er achter dat meerdere bloggers dit wisten, terwijl ik dacht dat ik weer iets kapot had gemaakt of iets nieuws ontdekt had. Eigenlijk was het ook te mooi om waar te zijn... 

Ik was zo enthousiast over deze lipstick dat ik besloot meerdere lipsticks te kopen, ik heb er nu 4 en ben er echt heel erg blij mee. 
De lipsticks kosten €3,- p.s. Ook heeft MUA 3 of 4 matte lipsticks, volgens mij zijn die iets duurder €3,50 p.s. bij mijn weten.

Als ik deze lipsticks van MUA een cijfer zou moeten geven dan zou het een 9 zijn.
Een pluspunt voor het 'lipbalm dingetje', en grote min, dat deze lipsticks geen naam hebben.. Oke dat is niet helemaal waar, ik heb een lipstick genaamd 'Shade 15 Juicy' ook van MUA. Dit vind ik ook best vreemd, 'waarom heeft deze lipstick wel een naam?'


'Hebben jullie ooit lipsticks van MUA geprobeerd ?'Laat het weten in de comments.


Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten