5 mei 2014

Masker maandag 1# AHAVA Time to hydratate, hydratation cream mask ♥

Vandaag heb ik iets nieuws, athans voor mij is het nieuw.
Ik ga namelijk voortaan maskervideo's doen.
Hierin zal ik een masker opdoen en een soort van update geven. Voorheen schreef ik een keer in de zoveel tijd artikelen met een update, maar dit keer dus in een video terwijl ik een product review.
Ben jij benieuwd?
Kijk dan  verder.....


Dit is de eerste keer dat ik een masker video review doe, eigenlijk was het geplant om daarom een ander soort masker te doen. Tijdens het bewerken kwam ik er achter dat de video wazig was en besloot ik te ruilen met het masker dat ik eigenlijk over 2 weken wou reviewen.

Vandaag heb ik het hydratation cream mask gebruikt van Ahava. Dit masker kreeg ik een keer als tester in de 'glossybox', helaas bestaat glossybox niet meer in Nederland. Maar het masker is wel fullsize te bestellen op de site van Ahava, hier kost dit masker €29,50 voor 100ml. De tester die ik in deze video gebruik  bevat 20ml. Ik verwacht dat ik hier zo'n 10 keer mee kan doen. met 100ml zou je dus ong 50 keer kunnen doen. Wow dat is vaak!

klik hier om de video op youtube te bekijken.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten