2 mei 2014

Opgemaakt April ♥

Dit keer een artikel op vrijdag, dit wil ik vanaf deze maand gaan doen.
Zo krijg je een artikel op; maandag, woensdag en vrijdag.
Hierover komt nog een video online.
Dit keer een opgemaakt video van afgelopen maand namelijk april.
Kijk gezellig mee...

Als eerst wil ik zeggen dat het echt ontzettend veel is wat ik heb opgemaakt deze maand.
Komende (mei)  neem ik de video eerder op als jullie gewent zijn, voor mij heeft mei maar 26 dagen. Ik vertrek namelijk 26 mei naar Portugal, maar hier komt nog een apparte video over.
Daarom zou het extra weinig zijn komende maand, vermoed ik.
Maar ik laat me verrassen.
Ik denk dat ik de eerste paar dagen in Portugal niets op ga maken maar je weet maar nooit, mocht dat wel zo zijn dan neem ik dat ter plekke op, en komt dit bij de opgemaakt video van juni.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten