9 juni 2014

Masker Maandag ♥ Dr. van der Hoog Perzik masker ♥ Boekpresentatie

Gisteren had ik mijn boekpresentatie en was heel zenuwachtig.
Vandaar dat dit artikel nu ook om 12.00uur online komt i.p.v. 8.00uur.
Ik had het gisteren zo druk met mijn presentatie dat ik de video niet meer kon inplannen en het artikel schrijven.
Nu ben ik nog een beetje in een shock.

De vlog komt ook snel online.

Kijk en lees verder.

Vandaag gebruik ik het perzik masker van Dr. van der Hoog.
Dit is nog de oude verpakking de nieuwere heb ik ook deze heet 'pretty peach'.
Dr. van der Hoog heeft vaak 1+1 aanbiedingen. Ik vind het een heel leuk merk en ja de maskertjes zijn gewoon heel fijn. Ik ben nu de oude verpakkingen die ik nog heb liggen aan het opmaken.
Liefs,
Eline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten