11 juni 2014

Review : KIKO Nail Lacqer 489

Ik ken KIKO al voordat iedereen erover schreef, dit merk uit Milaan heb ik ontdekt in Italië. Een paar jaar later kwam ik het ook tegen in Portugal en toen zag ik dat andere beauty-bloggers erover schreven.
Na een aantal aankopen, in 3 verschillende landen én al een aantal jaar KIKO te hebben getest en er niets mee te doen besloot ik nu het roer helemaal om te gooien.

Ik test vandaag een van de eerste aankopen van mijn geshopte spulletjes van KIKO in Portugal 2014, waar ik onlangs ben geweest. Dit keer een nagellakje, nagellak was tenslotte ook de aller eerste aankoop die ik deed bij KIKO in Italië zo'n 6 jaar geleden.

Lees verder....



Naar Portugal hadden we geen nagellak of nagellak remover mee dus kochten we deze daar.

Eigenlijk zocht mama een kleurtje  om haar nagellak bij te werken. Kleur 489 kwam het dichtst in de buurt.
Dit is een beetje een koraal kleurtje.
 

Ik had ook wel zin in iets anders. Zeker een vrolijk zomers kleurtje kon ik niet weerstaan.
Ook kochten we een topcoat voor de 'shine', of zoals mama t zegt; 'een glans laagje'.
Het werd de 3-in-1 base & top coat.

Wauw, gewoon wauw!
De base/top coat doet wat hij belooft.
Hij droogt echt super snel en ook de nagellak zelf droogt snel!

Ook is de nagellak super dekkend, hij denkt namelijk al in 1 laagje, dat heb ik ook op mijn nagels zitten. Van mijn hoeft het niet perfect dekkend te zijn, als het maar dekt.


Kiko is helaas nie in Nederland (en ik dacht ook België) te koop, wel is het online te bestellen en te koop in het buitenland.

Ik ben fan van Kiko! De nagellak is er qua structuur zeker op veranderd als ik het vergelijk met andere lakken (2) die ik van KIKO al thuis had staan.

Zelf kijk ik altijd op de Portugese webshop van KIKO : http://www.kikocosmetics.pt/ ,  de Engels talige is volgens mij gewoon hetzelfde maar dan met ' .com '.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten