27 juni 2014

Masker op vrijdag ?! ♥ Yves Rocher - Cranberry Masker ♥ + more declutter

Normaal doe ik altijd Masker Maandag, maar dit keer niet. Dit keer is het een 'Masker op vrijdag'. Dit wegens dat het weer tegen het eind van de maand loopt en ik graag maandag een opgemaakt video wil hebben. En ja ik wou jullie toch even up-to date houden over mijn No-Buy dus vandaar.
De vorige keer had ik en declutter  video gecombineerd met het masker, en deze keer had ik weer heel veel producten die ik weg ga doen. Ik weet niet of mensen dat soort video's leuk vinden en om ze toch te combineren heb ik deze aan het eind van de video gehouden, zodat je altijd kan zeggen ; "Oke, dit was het masker tot hier en niet verder".
Vandaag gebruik ik het 'Yves Rocher Cranberry masker', ben jij benieuwd?
Kijk en lees dan snel verder..





Het masker is te koop bij Yves Rocher en ook op de site. Ik heb het een keer in de aanbieding gekocht en dat is hij nu weer. De originele prijs is €6,90 en nu 50% korting.
Het masker is zoals jullie kunnen zien vrij jelly en hoeft maar 3 minuten in te werken. Tijdens dat het erop zit voel je af en toe een heerlijk verkoelende tinteling, als een soort briesje.
De geur is heerlijk zoet, niet overdreven wel op een lekkere manier.

Over mijn no-buy komt volgende week meer, omdat ik hoop dat het deze week beter gaat en ik er niet een al te negatieve video van wil maken. En aangezien ik weer vel dingetjes had die ik weg ga doen en ik daar zo snel mogelijk ook gewoon afstand van wil doen -tja anders staat het daar maar-, dacht ik 'combineren'. Wel op een andere manier als de vorige keer maar dat is misschien ook wel fijner voor sommige mensen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten