7 juli 2014

Masker maandag ♥ Dr, van der Hoog Honey Peel - off ♥

Het is weer maandag, dat wil zeggen; masker maandag !
Vandaag heb ik het Dr. van der Hoog Peel-off masker voor jullie. Natuurlijk hou ik jullie ook weer op de hoogte van mijn (bijna mislukte) No-Buy. 

Lees dus snel verder. 
Als eerst sorry voor mijn slaperig gezicht. 
En als 2e sorry voor eigenlijk alles wat je deze video ziet.



Zoals jullie hebben kunnen zien is het niet echt gelukt, ik denk dat mijn masker over de datum was. 
Het masker heet nu 'healing Honey' en is rond de €2,25. 
Ben jij wel een type voor peel of maskers, dan zou ik deze zeker aanraden want hij ruikt goddelijk. Zoals jullie hebben kunnen zien is 'peel off' niet voor mij weggelegd. Nou fijn, weten we dat ook weer, weer wat geleerd. 

Volgende week dus weer een gewoon masker. 
Laat in de comments achter wat jou favoriete masker is... Ik ben benieuwd. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten