9 juli 2014

Escada Magnetism ♥

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op parfum. Weer zoiets waar ik nooit genoeg van kan krijgen. Daarom heb ik besloten om vanaf deze maand, minimaal 1 parfum artikel te maken. Vandaag 'behandel' ik een geurtje. Ik wil niet zeggen dat ik hem review, want smaken verschillen natuurlijk en bij de een blijft een geur langer hangen, dan bij de ander. Zelf ruik je je eigen parfum ook niet altijd even goed, dus ik noem het even voor het gemak 'behandelen'.
Dit keer is het een geurtje dat ik in Portugal veel gebruikt heb, deze kocht ik namelijk op het vliegveld in Eindhoven toen ik naar Portugal ging. Het is namelijk ; Escada - Magnetism. 
Lees dus snel verder



Als eerst wil ik zeggen dat ik het doosje super gaaf vind. Ook het flesje zelf is echt opvallend.
De flacon zelf is donker roze / paars. Het is en transparant flesje wat super fijn is, aangezien je dan precies kan zien hoeveel erin zit. De flacon is een beetje krom, het heeft iets weg  van een banaan, maar hierdoor fijn in de hand. Het is ook een redelijk lange flacon er zit 50 ml in.

De geurnoten zijn:
Top: Ananas, zwarte bes, meloen, rode bes, cassia en lychee
Hart: Magnolia, iris, groene bladeren, fresia, basilicum, jasmijn, karwij, heliotroop, lelietje-van-dalen, roos en amandelbloesem
Basis: Sandelhout, amber, patchouli, musk, benzoë, karamel, vetiver en vanille.

Toch blijkt wel weer dat er een aantal geurnoten zijn die bij mijn veel terug komen. Zo ben ik dol op sandelhout en ook amber komt veel terug in mijn parfum. 

Doordat ik deze geur bijna dagelijks heb gedragen in Portugal doet me dit heel erg denken aan Portugal, de klerenkast van de hotelkamer wel te verstaan. 

Als ik de geur zou moeten omschrijven, zou ik zeggen fruitig, zoet (maar niet té zoet). Echt een unieke geur. 

Aan welke geur heb jij een speciale herinnering en welke herinnering is dat?  Laat het achter in de reacties.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten