19 juli 2014

Whats in my bag ♥ Juli 2014 ♥

Het is weer tijd voor een 'Whats in my bag'. 
Dit heb ik al een tijdje niet meer gedaan en het leek me leuk om jullie weer eens een update te geven van wat ik dagelijks meezeul. 

De grote liefde van een vrouw is natuurlijk haar tas. Wat neem ik zoal mee als ik ga werken/shoppen of gewoon even ergens heen moet. Mijn dagelijkse tas zeg maar. 

In deze video laat ik het zien. 




Tijdens het bewerken kwam ik erachter dat de camera net was uitgevallen toen ik 'bedankt voor het kijken en tot ziens' wou zeggen. 
Dus helaas heeft deze video geen eind. 

Mijn vraag aan jullie is; 
Zonder wat in je tas kan je echt niet? 
en
Zouden jullie het leuk vinden als ik een keer een 'whats in my bag' dagje weg editie maak? 
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten