24 september 2014

Mijn Ebay aankopen van de afgelopen tijd.

Zoals velen ben ook ik dol op Ebay. Wel moet je wat langer wachten, op datgene wat je hebt besteld maar hé voor zo'n prijsje. Plus dan komt het ook als een soort cadeautje, zomaar op je deurmat gevallen. 
Vandaag laat ik jullie zien wat ik vanaf 22 augustus, tot nu. In ongeveer een maand tijd dus.
Kijk snel verder...



Laat ik beginnen met telefoonhoesjes. 
Ik heb sinds ruim een maand een nieuwe telefoon, toen ik deze kocht besloot ik ook een aantal hoesjes op Ebay te bestellen. 
2 hiervan heb ik al binnen ik wacht nog op de donker blauwe (de rechtse) deze kostte $6.85 gratis verzending. Nu ik erover na denk kan deze eigenlijk zomaar vandaag in de brievenbus vallen. Anders moet ik even een mailtje sturen. 
De rode ($3.99 gratis verzending) kwam vrij snel binnen, deze heb ik een tijdje gebruikt tot de aqua kleur ($8.88 gratis verzending) binnen kwam. Deze voelt zo fijn aan, en de kleur is echt geweldig. 

Dan over naar de blush. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van het bestellen van cosmetica op Ebay, maar hé even kijken kan toch geen kwaad.. Nee dat blijkt Eline.. 
2 van deze blushes kreeg ik afgelopen week binnen (de eerste 2). Ik kwam er achter dat de eerste (die ik dus ook als eerst binnen kreeg) een soort fake MAC blush moet voorstellen. Dat wist ik niet, maakt het me iets uit? Nee, ik heb deze besteld omdat ik er benieuwd naar was, als ik iets van MAC wil, koop ik het wel in de winkel. Deze blush was $2.51 met gratis verzending. De 2e blush is met een marble effect. Deze kwam gisteren pas binnen. Voor deze blush heb ik $2.41 betaald, wederom gratis verzending. De creamblush moet nog binnenkomen en deze was $3.99 (gratis verzending). 

De laatste producten zijn ook weer beauty gerelateerd. Eline die nooit make-up besteld op Ebay, kon deze lipsticks niet weerstaan. Sirea attendeerde mij hierop en ik bestelde er dus een. Wat ik ervan vind kunnen jullie binnenkort in een review lezen. Deze lipstick was $1.99 en $0.99 verzendkosten. 
Dan bestelde ik nog een pakketje met sponsjes voor $0.90 (verzendkosten vrij) en een lipstick rekje (zonder verzendkosten) voor $3.29, deze 2 moeten nog binnenkomen. 
Dan bestelde ik ook een soort beautyblender-spons. Dit is natuurlijk een neppe, maar ik verslijt dat soort dingen ook echt, dus heb het geld voor een echte niet over. Daarom kocht ik ook de sponsjes. De 'beautyblender' was ook $0.90 en hiervoor betaalde ik ook geen verzendkosten. 

Wat vind jij van Ebay? 
Laat het achter in de comments, ik ben benieuwd. 

Liefs, 
Eline ♥ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten