23 september 2014

Review ♥ NYX Jumbo eye pencil - Rocky Mountain Green

Een paar jaar geleden had iedereen die beauty-filmpjes maakte wel een NYX jumbo eye pencil. Zeker de kleuren 'Milk' en 'Yogurt' waren favoriet. Ik was een van de weinige die er geen had. Sinds die tijd (realiseer dat dat écht al een aantal jaar is) heb ik op mijn wishlist 'JUMBO EYE PENCIL' staan. Een maandje geleden heb ik er een aangeschaft. Nee geen 'Milk' ook geen 'Yogurt' maar een groene 'Rocky mountain green'.
Dit is dus een multifunctioneel oogpotlood. Ben jij benieuwd wat ik hier van vind? Lees dan snel verder..
Het oogpotlood kan je dus gebruiken om gewoon een lijntje mee te zetten, maar je kunt deze ook gebruiken als basis voor onder je oogschaduw (zeker 'Milk' is hier bekend om geworden) en je kunt hem gebruiken als oogschaduw. 
Ik heb dus de kleur 'Rocky mountain green'. Aangezien dit mijn eerste NYX jumbo eye pencil zou zijn ben ik kieskeurig gaan denken "welke kleur wil ik?". 
Mijn oog viel op deze prachtig groene kleur met een shimmer erin. Ik dacht meteen "wat  mooi voor de herfst!" en wist dus zeker dat dit (voor deze tijd van dihet jaar) de beste kleur zou zijn om te proberen. 

Dit is de kleur op mijn hand, echt prachtig. De textuur van het potlood is zo zacht, perfect. Het is dus ook erg makkelijk om het lijntje uit te blenden. Dit kan met je vinger maar wanneer ik het eye pencil als oogschaduw droeg deed ik dit met een kwast.
Wanneer je de kleur blend word hij redelijk zacht van kleur, ik vind het persoonlijk wel tricky om hiermee te werken. Ik heb hem namelijk een paar keer als oogschaduw gedragen en dacht toen echt "er klopt iets niet". 
Ik realiseer me dat ik dit pencil niet als basis heb gebruikt. Misschien komt dat doordat de kleur al zo knallend is van zichzelf. Wie weet ga ik hem in de herfst wel dragen met een kleur erover...


Mijn favoriete manier om dit pencil te gebruiken is denk ik toch de eyeliner. Ik vind het wel tof om een dikkere groene lijn te hebben. 

Een probleem waar ik vrij snel tegenaan liep was: Hoe slijp ik dit ding? 
Na wat zoekwerk op Google kwam ik achter bepaalde truckjes, deze zal ik ook met jullie delen tegen de tijd dat mijn jumbo pencil geslepen moet worden. 

Ik ben erg tevreden met dit oogpotlood en wil zeker meer jumbo eye pencils hebben. Op één voorwaarde; dat ik wel goed kijk naar de kleur. Denk ik dat ik hem veel ga dragen? Ik ben erg blij dat ik voor RMG koos, waarom?  Dit vind ik echt dé perfecte kleur voor de herfst. 

Ik heb mijn eye pencil besteld op de site van Douglas. In sommige Douglas filialen is NYX te koop dus als je ze liever in de winkel koopt moet je even kijken of dit ook bij jou filiaal het geval is. De prijs hiervan is €5,50. 

Heb jij ooit een NYX Jumbo eye pencil geprobeerd?  Of heb je er zelf in je bezit? 
Laat me in de comments weten welke kleur(en). Ik ben benieuwd! 

Liefs, 
Eline ♥  









Geen opmerkingen:

Een reactie posten