22 september 2014

Sorry het spijt me

Normaal gesproken komt er iedere maandag een 'Masker Maandag' artikel op mijn blog. Helaas heb ik het van het weekend (wanneer ik deze video's altijd opneem) geen tijd gehad voor wat ontspanning. Ik ben druk bezig met mijn kamer, en ga hiervoor morgen (dinsdag)  naar Ikea. 
Ik schrijf dit dus ook op maandag ochtend, omdat ik toch vind dat ik jullie iets moet laten weten. 
Wél kan ik jullie mededelen dat er vanaf deze week weer iedere dag een artikel op Elinnee94 komt. 

Ik ben druk bezig met het testen van een aantal producten, waaronder foundation, concealer en natuurlijk mijn 'Sample Saturday' project. 

Vandaag dus een iets minder leuk artikel. Ik weet dat ik jullie beloofd had om te gaan zingen, daar kwamen 2 (voor mij) onbekende nummers als suggestie uit, dit gaat dus helaas niet door. 

Morgen komt er gewoon weer een artikel voorbij, ik moet nog even kijken of ik misschien in de loop van de week een masker doe, en hoe ik dit dan ga combineren met mijn blog. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten