21 september 2014

#52weeksofmakeup ♥ Week 2 (of 28)

Voor mensen die niet weten wat de #52weeksofmakeup inhoud even een korte uitleg:
Lidewij heeft een challenge bedacht, namelijk de 52 weeks of makeup challenge. Ik doe mee aan deze challenge en ga me dus iedere week aan een soort 'thema' houden, betreft make-up. 
Ik kwam er deze week trouwens wel achter, dat ik de challenge net iets anders doe als dat de bedoeling was, maar hé ieder zijn ding. Ik ben Lidewij erg dankbaar voor de challenge! Zo komen namelijk écht al mijn producten aan bod en ontdek ik soms nog wel eens wat nieuwe (of oude) pareltjes in mijn eigen collectie. 
Iedere zondag bespreek ik met jullie hoe ik de afgelopen week vond en laat ik mijn Instagram-foto's zien, met betrekking op deze challenge.

Voor meer informatie bekijk ook even mij challenge van vorige week die ; hier is te zien. 
Ben jij benieuwd naar de challenge van deze week ? 
Lees dan snel verder...




Maandag was de eerste dag van deze challege, in mijn ogen de 'healtyglow'. Ik bedacht me ook maar eens AL mijn make-up wat ik die keer zou dragen op de foto te zetten. Ik vind dit altijd zo leuk bij anderen om te zien. 
Ik had verwacht dat ik veel highlighter zou dragen. Dit is ook gebeurd, ik heb expres maar 1 blush (met shimmer)  tot mijn beschikking gehad de afgelopen week. 
De highlighter die ik hier draag was er een van Catrice, een limeted edition. Als ik me niet vergis zit deze nu in het 'nieuwe' assortiment, maar dan met een andere verpakking. Helaas komt de mooie 'glow' niet goed over op  de foto. 
Ook heb ik gekozen voor een nude lipstick, en slechts een beetje mascara. Met mijn vaste "basis" namelijk concealer, poeder en mijn wenkbrauwen bijgetekent. 



Woensdag was het tijd voor een beetje oogschaduw, ik had er wel weer eens zin in. Ook pakte ik mijn highlighter van ELF er maar eens bij. Hmm... Ik weet nogsteeds niet goed wat ik er van vind. De lipgloss die ik op dinsdag binnen kreeg was meteen favoriet. Deze heb ik woensdag dus ook met liefde gedragen. De reden dat ik van dinsdag geen 'look' heb is omdat ik toen makeup loos was, ik ging een dagje foto's maken voor mijn blog. Komende week zien jullie trouwens een review van de lipgloss op mijn blog, dus houd deze zeker in de gaten (volg me ook even op bloglovin'). 

 Op donderdag pakte ik de (enige) blush erbij... Tadaa Rosegold van Sleek, hoe kan het ook anders. Wat ik me afvraag is waarom deze kleur niet goed over is gekomen op foto. hm.. Ook draag ik hier een redelijk naturelle kleur op mijn lippen. Deze is van Golden Rose. Ik vond het een leuke woordspeling. Rosegold en Golden Rose. Op mijn ogen draag ik NYX jumbo eyepencil in Rocky mountain green, waarover jullie binnenkort ook een review kunnen verwachten.

Vrijdag had ik niet zo veel zin in kwasten, ik heb alleen mijn poeder-kwast gebruikt. Ook pakte ik mijn Benefit High Beam maar eens tevoorschijn. Deze heb ik gekocht in het vliegtuig toen ik naar Londen was geweest. Ik kan deze niet weg doen.. Puur voor de herinnering maar of ik hier nou zo dol op ben.. Breng ik hem nou verkeerd aan.. of... Ook pakte ik een lipstick die ik eigenlijk vrijwel nooit pak. Deze Yves Rocher lipstick zat ooit in een van de boxen. Ik vind hem echt super mooi, lekker neutraal met een lichte shimmer. 



Zaterdag maakte ik deze foto. Waar licht het aan? Tell me! Ik vind deze foto zo onwijs mooi. Ik heb hem gelijk als 'app foto' ingesteld. Deze gouden highlighter is van een limeted edition van Essence, ik heb eigenlijk niet zo veel met goud, maar dit is wel mooi voor een warmere uitstraling. Echt iets voor het najaar dus!  Wederom een rose-gold kleurige lipstick, dit keer van Hema die ik ooit in een sale-bak kocht. Deze is volgens mij nog van Miss Helen en dat doet me dan weer denken aan vroeger. Deze lipstick is erg zacht en de kleur vind ik super tof. Ik kan me niet herinneren dat ik deze ooit eerder heb gedragen. 

Conclussie:
Een aantal fijne lipsticks heb ik (her)ontdekt. Geen van deze producten gaan weg. Wel moet ik nog even oefenen met highlighter. Ik snap het niet zo goed denk ik. Kijk je wil geen glitter-bom zijn, maar waarom zie IK nooit bij mezelf dat ik highlighter draag?

Ook heb ik natuurlijk ontdekt dat ik de challenge net iets anders doe als geplant, maar misschien is dit wel mijn 'eigen touch'. Net als dat ik iedere dag een andere look probeer te maken en het thema voor de hele week gebruik i.p.v 1 dag. 

Komende week/weken:
De komende week wordt nog een lastige week, ben ik bang. Het thema (volgens mijn regeling) is Movie night. Ik laat me inspireren op filmsterren , catwalk etc. Maar hé ik moet wel gewoon werken. Ook komt daarbij dat ik voor 'sample saturday' een lipstick sample wil gaan testen. Ik probeer me zo veel mogelijk te mengen met het andere thema, namelijk dat van week 3; '50s pin-up'. Oh wat heb ik (nu al)  veel zin in januari, want dit thema lijkt me ontzettend gaaf om te doen. Helaas kan ik me dus niet altijd even goed mengen, of inzetten voor dat thema. Maar hé een eigen challenge ; zo draagbaar mogelijke look mét thema én blogplanning. 

Hou mijn blog in de gaten en volg me op Instagram, Twitter, Youtube en Bloglovin'. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten