4 september 2014

Review ♥ 2 nieuwe catrice lakjes

Zoals jullie gisteren hebben kunnen zien in een shoplog heb ik 2 nieuwe lakjes van catrice gekocht. Vandaag review ik de lakjes. 
Lees dus snel verder.




Blue and a half man beweert in 2 laagjes te dekken, nou breng ik een vrij dikke laag aan (en dat x 2) en je ziet de nagel er nog doorheen. 


First class up-grape is daarin tegen dekt volledig na 1 laag! Pretty...♥ 

Woordspelingen, ik hou er van ! Blue and a half man is natuurlijk van de film 'Two and a half man'. Maar bij First Class up-grape moest ik even denken, up-grape moest upgrade voorstellen. Dit kwartje viel bij mij pas veel te laat.

First class up-grape heeft me verrast, in positieve zin. Deze kleur ga ik komend najaar erg veel dragen vermoed ik.

 Dit waren mijn nagels meteen nadat ik ze gelakt had...

Eigenlijk viel het me reuze mee... Ik had 's avonds mijn nagels gelakt en zeker de paarse 'up-grape' beviel me goed, de blauwe 'blue and a half man' lakt wat streperig. Maar is wel erg mooi van kleur.

 De eerste dag viel me al meteen  op dat de paarse (First Class up-grape)  een beetje begon te chippen. 
Maar ook bij de blauwe (Blue and a half man)  zag ik wat krasjes.

 Maandag was een drukke dag voor me; eerst naar de dokter, toen werken, en hierna nog met Sirea de stad in. Ja ik vind dat de nagellak het goed uithoud voor zo'n drukke dag. Ik ben heel ongeduldig en slordig waardoor mijn nagels nogal veel te lijden hebben. 


Dag 2: 
Dinsdag's heb ik niet veel gedaan, een beetje ziekjes op de bank liggen. Toch is de nagellak behoorlijk gechiped. Misschien komt dit ook doordat ik geen topcoat heb gebruikt.

Dit was de andere hand... Ziet er nog redelijk uit. 

Aan het eind van de dag: 
Aan het eind is het echt het eind van men nagels...

Zelf wissel ik liever sneller van nagellak, dat ik het 3 dagen heb uitgehouden vind ik al super knap van mezelf. 

Al is heeft onze 'blue and a half man' zich verrassend goed gedragen. De kleur is nog niet gechipt en ziet er nog perfect uit. 

Zoek jij een mooie kleur voor 1 avond of  1 dag?  Dan raad ik je zeker 'First class up-grape' aan. 
Ga jij voor een langere tijd je nagels in een blauwe kleur lakken?  Dan is 'blue and a half man' jou vriend. 

De catrice lakken zijn nu te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3.- per stuk. 

Liefs, 
Eline ♥ 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten