5 september 2014

Update ♥ Summer bucketlist

Het is alweer september, dat betekent ook dat we mogen genieten van de laatste beetjes zomer. De herfst staat alweer voor de deur. 
Al moet ik zeggen dat ik afgelopen zomer niet echt het besef heb gehad dat het ook daadwerkelijk zomer was. 

Afgelopen maand schreef ik een summer bucket list, dingen die ik wil doen afgelopen zomer. Vandaag geef ik jullie een update. 
Klik hier om naar de bucket list te gaan. 
Lees snel verder.



Mijn summer-bucketlist was als volgt; 

- lookbook in het bos.
- lookbook op straat.
- vlog/sfeerbeelden Friesland.
- Dansen in de regen.
- Tourist in eigen land.
- Mee met Eline (vlog).
- Yoga weer oppakken.
- minimaal 2 boeken uitlezen.
- hardlopen opbouwen. 
- fietstocht maken. 
- Bewust worden van wat ik heb.
- Fotoshoot

Nou laat ik beginnen met het lookbook. Helaas is het niet gelukt om een lookbook op te nemen. Dit staat wel op de planning voor de herfst. Ik heb al een leuk idee, en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 


De vlog/sfeerbeelden van Friesland is hier te zien. 

Dan, misschien wel het leukste wat op de summer-bucket list staat is dansen in de regen. Dit heb ik zeker gedaan! Niet 1 keer, niet 2 keer maar minimaal 5 keer. Zelfs 1 keer op de valk. Me likes ♥ !

Dan het volgende punt, 'tourist in eigen land'. Afgelopen zondag ben ik met mama in Amsterdam geweest. Klik hier om de vlog te bekijken. Een beetje gecombineerd met een 'Mee met Eline' dus. 

Yoga oppakken is niet geheel gelukt. Ik ben er wel mee bezig geweest maar het heeft tijd nodig. 

Dan de boeken, helaas. Dit is niet gelukt. Nog niet een beetje zelfs. Ik ben ook ziek geweest en heb hierdoor niet echt veel gelezen. 

Een fietstocht maken, helaas is dit ook niet echt gelukt. Staat nog wel op de planning. 

Bewust worden van wat ik heb, ja ik kan wel zeggen dat dit gelukt is. 
Vooral de producten. 

Een fotoshoot, die al zo-goed-als geregeld was, is gecanceld. Dus helaas is dit ook niet door gegaan. 

Dit was dus de update. 
Niet echt om vrolijk van te worden. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten