4 oktober 2014

What I love about fall ♡

Persoonlijk vind ik dat ieder seizoen zo zijn voor en nadelen heeft, maar de herfst is zeker een van mijn favorieten.
Vandaag vertel ik jullie waarom ik van de herfst houd, of meer wat ik leuk vind aan de herfst. 
Lees dus snel verder....





Als er kleuren zoals boudoir rood, mosgroen, blauw en paars gedragen mogen worden is dat wel in de herfst. Man o man,  wat houd ik van deze kleuren. ♥ Heaven ♥



De natuur, yup deze zag je vast al aankomen. De natuur is zo mooi in de herfst, ik zei het ongeveer een jaar geleden ook al. De berg bladeren waar je heerlijk doorheen kan sloffen, het bos dat heerlijk ruikt. Yup ik ben dol op de natuur in de herfst. Ik geniet er sowieso heel erg van hoe ik de natuur per seizoen zie veranderen. 


Geuren? Zei iemand daar geuren? Herfst is voor mij het start signaal voor heerlijke waxmelts, geurkaarsen en lekker op de bank zitten. Helaas is niet iedereen het hier met mij over eens. Mijn vader houd absoluut niet van waxmelts. Dit gaat niet altijd goed samen, omdat ik het liefst het hele jaar door met een heerlijke waxmelt zijn vieze rookdampen weg wil werken. 
Maar in de herfst en winter heb je denk ik toch wel de lekkerste geuren qua waxmelts en kaarsen. 


Ook op kleding gebied ben ik dol op de herfst, de natuur is dan zo mooi, en ook kledingkeuzes zijn voor mij een inspiratie bron. Op mijn blog en youtube kanaal kun je de komende tijd een aantal keer een lookbook voorbij zien komen. Deze foto is een sneek-peak van het lookbook wat dinsdag online komt. Wel een nadeel  is dat ik dan afhankelijk ben van een cameraman/vrouw.


Kort samengevat, ik vind de herfst echt super leuk! Geniet van de positieve dingen in het leven.

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten