16 november 2014

#52weeksofmakeup ♥ From outer space

Het is weer zondag en tijd voor de 52 weeks of makeup challenge. Deze week stelde ik mezelf eigenlijk best teleur. Ik zag een aantal toffe plaatjes op internet over de ruimte, maar bij mijzelf mislukte deze dingen totaal.
Alsnog laat ik het jullie natuurlijk zien.

Lees snel verder.....



Toen ik erg gepest werd en uitgescholden werd voor ET of Alien begon ik weer meer interesse te krijgen in buitenaardse dingen. 
Ik heb altijd een liefde gehad voor de sterren en de ruimte, niet dat ik me er in verdiep ofzo, maar de kleuren van de lucht/ruimte vind ik echt super tof. 

Hier heb ik dus verder mijn inspiratie op los gelaten.
Maandag maakte ik deze ooglook. Het overloop in de kleuren wat ik had willen creëren is totaal mislukt.

Wel is het onnatuurlijke van wit goed uitgekomen.

Deze foto plaatste ik op Instagram. Zoals ik al zei ben ik niet echt tevreden met het resultaat. 
Zeker niet als je ziet dat ik dit effect had willen creëren.

Nieuwe ronden nieuwe kansen..... 
Vrijdag maakte ik deze look.

Het doel was om een soort lippen hemel te maken.

Deze foto is denk ik nog het beste gelukt.

Deze plaatste ik op Instagram. 

Het was een thema met te hoge verwachtingen van mezelf. 

Hoe kijk ik naar de komende weken?
Volgende week is het thema 'Return of classic'. Een lekker uitgebreid thema. Denk vooral maar aan rode lippen. 

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten