11 november 2014

Wish list ♥ DM


Al maanden wacht ik op de dag dat ik weer eens in Duitsland mag shoppen. Ik ben 1 keer (2012) naar Duitsland geweest, maar toen moest alles voor mijn gevoel heel snel. 
Ik heb langzamerhand een wishlist gemaakt van dingen die ik bij DM wil shoppen. 
Kijk je mee?

De DM staat natuurlijk bekend om het huismerk Balea. 
Lieve blogster/youtubester Iris is helemaal enthousiast over een serum. Ik ben er ook zeker benieuwd naar, wel vraag ik me af of dit het goede serum is. Anyway ; Balea, serum. 
Oe, ik zag dit badproduct op de site en wauw. De verpakking is pure liefde. Ik zag nog wat andere geuren maar ben zeker benieuwd naar dit product.

Iedereen die over DM en Balea praat, is enthousiast over de douche producten. Ja ik ben ook wel benieuwd geraakt naar deze pareltjes.

Ook zag ik dat balea scheerschuim heeft, en nu moet ik zeggen dat ik de verpakking er erg aantrekkelijk uit vind zien. Ook spreekt de vanille geur mij best aan, maar op de site zag ik dat er meer geuren zijn. Vanille vind ik ook echt een winter geur, dus wie weet. 
After shave gel voor gevoelige huidjes, klinkt interessant. I wanna try!


Ja, natuurlijk moet ik ook de shampoo van balea eens uitproberen.
Laten we dan daar maar gelijk een conditioner bij nemen. Deze heeft vijgen geur en daar ben ik zelf erg benieuwd naar. 
Deze douchegel zag ik staan en ik was meteen verliefd, de verpakking is zo Eline. Ik ben benieuwd.

Ik ben nog steeds op zoek naar een goedkope beach spray om eens uit te testen wat het doet met mijn haar enzo. En om dan gelijk een Toni&Guy spray te kopen zie ik niet zo zitten. Toen zag ik deze van Balea op hun site. Staat ook op mijn wish list dus! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, eens een ander soort artikel. 
Heb jij iets van deze producten gehad?  Wat zijn jou aanraders of juist afknappers van de Duitse drogisterij? 
Laat het achter in de comments...

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten