3 december 2014

I ♥ myself box

Zoals jullie weten plaats ik iedere maand een unboxing van de 'beautybox'. 
En als het om boxen gaat heb ik volgens mij heb ik bijna iedere abonnement-box gehad. 

Maar vandaag heb ik een heel ander soort box voor jullie. En zoals jullie aan de titel hebben kunnen zien is het de I ♥ Myself-box. Een super leuke box die helemaal eigen wordt gemaakt. 

Ben jij benieuwd? Lees dan snel verder...


Via Bianca van pinkit.nl kwam ik bij deze box terecht.
Op de site www.huidverzorging-mireille.nl kun je deze box bestellen. 

Wat deze box zo origineel maakt is dat deze box op jou is afgestemd. Zo kun je zelfs de prijs zelf bepalen.
Het begint bij €14,95 (excl. verzendkosten), en eindigt bij €50,-. Maar je hebt ook een box van €19,95, €24,95, €29,95 en €39,95. 

Om het eens te proberen bestelde ik de box van €14,95. Dinsdag avond (18 november) plaatste ik de bestelling en kreeg al vrij snel een persoonlijk mailtje van Mireille.
Hierin stond een vragenlijst, om een beeld te schetsen van jou als persoon. Een van deze vragen was : "Heb je een bad?" 
Ik vond dit zo bijzonder, want geef toe van welke box heb jij ooit een persoonlijke mail gehad? 

Woensdag (19 november) beantwoordde ik de mail.

Onder op de pagina staat wat de levertijd is, dit zal ongeveer 2 weken zijn. Dinsdag (25 november) kreeg ik een mailtje met dat de box is verzonden. Woensdag (26 november)  had ik de box ontvangen. 
Ik kon niet wachten en maakte meteen een unboxing.




Zoals jullie hebben kunnen zien, ben ik erg enthousiast over de box. Over verschillende producten kunnen jullie een review verwachten. 
Het doosje zelf is dus erg klein, maar volgens mij heeft dit ook met de prijsklasse te maken.

Zouden jullie het leuk vinden om nog eens een I ♥ Myself box te zien?  

Liefs, 
Eline ♥  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten