2 december 2014

Opgemaakt ♥ november 2014

Yay het is weer tijd voor een opgemaakt video. 
Dit zijn een van mijn favoriete video's om te kijken en om te maken. Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op het opmaken van producten. Ook duren deze video's bij mij meestal wat langer als bij iemand anders, waarom? Ik wil de producten graag toelichten. Ik vind dat daarvoor de opgemaakt video's zijn. Een mega lading aan kleine reviewtjes. 
Ben jij benieuwd wat ik heb opgemaakt in november? Kijk dan snel verder...


Deze maand heb ik ook weer een aantal dingen waar ik gewoon afscheid van wil nemen, of moet nemen. Dit doordat ik deze producten te lang heb of ze gewoon niet bevallen. 

Ook ben ik bezig met mijn winter projectje, waarbij ik mezelf extra motiveer producten op te maken. Of juist te gebruiken. 


Ik hoop dat jullie de video een beetje leuk vonden.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten